2015年12月29日 星期二

2015聖誕系列のBoxing Day - Anke 4th Birthday Party

再過幾日元旦就係小B 4歲生日啦, 呢兩年返學後嘅小B已經有自己嘅朋友仔, 加上之前小B又出席過數個朋友仔嘅生日會, 所以小B一直都好想可以跟朋友仔一樣擁有一個屬於佢自己嘅生日會, 就係咁...今年爸爸媽媽決定同佢開個生日Party, 邀請近年玩得最多嘅朋友仔一齊出席, 希望小B開心.

不過要開一個大型嘅生日會真係唔容易, 當中實在有太多細節要煩, 煩場地, 煩蛋糕, 煩到會, 煩Banner, 煩回禮禮物等等等等, 真係樣樣都需要時間樣樣都需要精神, 所以媽媽話明唔會年年大攪, 間中一次就夠了.  :p

今年第一次攪, 當中有好多嘅忙亂都係事後先回想起, 而且亦有招呼不周嘅地方, 但總算係一個好嘅經驗吧.  若然下次再幫小朋友開生日會, 媽媽答應一定會比今次做得更好...

日期: 26.12.2015
時間: 12:00 - 15:00
場地: Party Duck

今日短短3小時嘅生日會, 我唔知自己做緊乜, 但總係好似好忙咁, 就連影相都只係影得好少, 其實我有交低相機俾小B姑丈幫忙影相架, 不過佢都無點影過, 好彩大家都有Send番相俾我, 而兩位有用相機影相嘅爸爸遲D亦會俾番相我, 所以下次開生日會真係要安排一個專業嘅攝影師.  另外最失敗嘅就係, 我哋竟然無影大合照呀...嗚嗚嗚嗚~
(不過唔緊要啦, 小B當日開心燦爛嘅笑容, 媽媽已經入晒腦)

唔講太多...去相去片同大家分享我家小B嘅喜悅吧!!

多謝榮哥哥幫小B設計Banner~
媽媽為小朋友準備嘅小禮物~
跟Party Duck依人數訂到會, 雖然到會食物真係唔錯, 但份量少咗D囉.
(事後跟到Party Duck開過Party嘅朋友提起, 原來大家都有遇上同一個問題.)
令小朋友們瘋狂嘅Peppa Pig蛋糕~
切蛋糕時間~
 唯一嘅全家福 ^^"
難得有坐定嘅一刻~
媽媽捉唔到小B影相, 但有幾位朋友仔竟然成功攔截小B合照, 勁~
玩得開心忘我嘅倆姊妹~
今日除咗玩開嘅幾位朋友仔, 同學仔, 另外都要多謝三位Blog Blog朋友仔大爺, 小檬同妹妹豬賞面出席呀...  雖然小B掛住玩, 請咗大家食檸檬, 但都總算叫影咗張合照, 哈哈~

以下對話真人真事好好笑...
媽媽: 小B...你點解請姨姨們食檸檬, 又請大爺食檸檬呀?!
小B: (認真Mode) 無呀...我無請過佢哋食檸檬呀, 我都無檸檬.
HAHAHA...好明顯小B係唔明食檸檬嘅意思啦.
最後送上生日歌一首~
今日真心多謝大家, 呢個生日會小B真係好開心好忘我好興奮!!!!!!!!

亦都好多謝大家送俾小B嘅生日禮物, 每一份小B都話好鐘意呢~





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

13 則留言:

  1. 小b 生日快樂!聰明伶俐!
    小b 笑容好靚,雖然攪生日會好辛苦都值,睇相已經覺你攪得好好!

    回覆刪除
  2. Peppa Pig蛋糕好好好靚呀~~~
    小B生日快樂,身體健康,愈來愈 ^^

    回覆刪除
  3. 小B生日快樂﹗身體健康﹗
    睇見佢個開心樣,就知媽媽你嘅付出係值得嘅﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝艾菲姨姨...
      係呀, 見佢個日嘅笑容真係抵番晒~

      刪除
  4. 小B生日快樂呀!咁快就4歲,真係好掛住佢地BB樣呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝姨姨...
      做媽媽嘅矛盾就係咁, 想甩身但又唔捨得佢地大得咁快~

      刪除
    2. 南瓜仔個樣仲係bb樣,佢同南瓜妹一齊出街,d人仲以為係twins .......

      刪除
    3. 你就好..兩個仲咁bb樣, 我兩個都俾人話老積, 哈哈~

      刪除