2014年8月27日 星期三

共田牌芭蕉扇

見燒腩媽話共田牌芭蕉扇方為正貨, 回家後馬上看看爸爸早前買回來的芭蕉扇是否正貨來, 幸好...爸爸沒有買錯, 買回來的正是共田牌啊.
爸爸精明地於旺角, 深水埗一帶格過價, 最後成功以60個大洋於鴨寮街就有交易, 應該算是好抵了吧.  如果唔係燒腩媽講, 我都唔知原來淘寶價都要5x蚊人仔才有交易呢, 所以今次真心覺得爸爸好醒目, 皆因平時爸爸都只會買貴野永無買平野架, 哈哈~

試用過幾次之後, 真的不得不大讚這把芭蕉扇, 因為真係好大風好涼爽呀, 絕對適合熱少少都會汗流浹背的小B用, 當然都好適合媽媽我大熱天時揹住妹妹B出街用啦, 所以爸爸話下次再去鴨寮街時就會多買一把.

如果你地都有興趣買芭蕉扇, 不妨去鴨寮街走轉, 但$60有交易的那檔就只得一款顏色, 若然對顏色上真的有要求就要多付10元8塊嚕.

推介...推介...  ^^





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

12 則留言:

  1. 我都買左類似風扇都好強架

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢耙真係好強, 強過2, 30蚊個d手揸風扇仔好多~

      刪除
  2. 我尋日去荃丰見到, 但唔識分真假唔敢買住

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔識分, 不過見燒腩媽話共田牌先係正貨, 所以我諗你睇下佢個盒係咪共田就應該ok瓜!! XD

      刪除
  3. 共田風力的確好勁, 但亦因為勁, 萬一插咗手指仔入去真係會受傷, 我見過有BB流哂血, 使用時小心D呀!

    回覆刪除
  4. 我之前見有人介紹,又好似明星等埋位都用佢,差啲唸住淘呀,不過冇時間睇啲評語咋。60蚊都ok喎,有機會去深水埗又要睇下先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..60蚊真係好抵, 淘寶計番匯率運費都唔止呢個價呀~

      刪除
  5. 共田牌堅係好嘢,哈哈哈...
    60蚊真係跌破低價兼抵過淘寶喎﹗我見過有鋪頭賣百幾呀﹗

    回覆刪除