2014年8月25日 星期一

姓名貼

返學前準備之姓名貼終於完成...特別鳴謝肚B媽幫忙落單, 還要多謝小檬媽早前的分享, 製成品雖然仍在肚B媽手中未到我手, 但看相後已經覺得成品不錯啦, 些些些些!!





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

6 則留言:

  1. 小b幾時開學,我都準備得如火如荼了

    回覆刪除
    回覆
    1. 2號先開學, 仲有一星期...媽媽我超期待呀~

      刪除
  2. YEAH!YEAH!YEAH!我都有份疊單,都係揀咗麵包超人,都係睇相已經覺得成品好正﹗些些肚B媽﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 遲d可能要再淘多d熨貼, 因為原來有好多野都要整名, 我竟然計錯數囉~

      刪除