2014年8月5日 星期二

遲來的生日禮物

前幾天我終於收到陳生送我的沒驚喜生日禮物啦, 我指的沒驚喜並非是指禮物其本身, 而是指每次買禮物送我時都實在太沒驚喜, 太不肯花心思.  每次陳生想送我禮物, 都好直接地走來問想要什麼, 最好當然是我可明確地給他答案啦, 那麼他就不用費神費心思嘛, 唉...男人!!

(如果陳生可以學到小檬爸一半, 你話幾好呢, 哈哈~~~)

印象中跟陳生一起這十年來, 除了剛拍拖頭幾個年頭曾給過我驚喜之外, 至今已經好久好久都未有再為我攪攪新意思啦.  算...反正我自己都不是走浪漫派的人, 沒驚喜就沒驚喜啦, 最緊要還是有禮物收, 這樣才是最實際嘛, 嘩咔咔咔.

左挑右選了好一段日子才揀了這款銀包...各大品牌都給我反反覆覆地看過, 始終就是鐘情於這個顏色.
生日禮物雖然遲就遲了一點, 但都要多謝老公俾錢啊, 哈哈~





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

2 則留言:

  1. 好靚呀,呢隻 colour 最o岩女生用呢 ^^

    回覆刪除
  2. 有時男人俾驚喜係好, 但如果買到唔FIT 心水的禮物又浪費呢!

    回覆刪除