2014年8月1日 星期五

機場半天遊

跟大家分享機場半天遊之前, 我想同大家分享一下Combi Urban Walker Lite 雙向手推車~

這回我是拿鄰居朋友的手推車來試用, 皆因我有打算多買一部手推車放在婆婆家, 剛巧鄰居朋友知道而這天又不用車, 所以就著我拿出街來試試喇, 起初都有點不好意思, 但人家跟婆婆非常稔熟, 我都不知怎樣推卻, 再者我又真有意思想買Combi手推車嘛, 因為實在太多朋友說Combi車身輕巧又好推, 所以就吸引了我拿來試試.  如果連我都覺得好用, 那我才可以大大力游說爸爸買多部BB車放在婆婆家.

首先, 讓大家看看它的樣子吧, 順道拍幾張相給爸爸看, 因為爸爸對車好有要求好注重外表.

媽媽我就覺得有型有款, 而且收起後不算阻地方, 你知啦...我和婆婆家都有千幾二千尺, 太大部車的話, 實在不知放在那才好了.  XD
這部手推車重6kg, 比起我們那部豪華版輕身.

至於怎樣開呢?!

就是先在把手上面推一下, 然後再按下面.
1推2按...手推車就自然開好了, 真的好快好方便, 單手也能輕易做到, 婆婆應該好容易Handle.
而這部車更設有巨型車蓬, 即使太陽再猛亦不用怕曬傷BB.
在車蓬頂部向上拍一下, 更附有網型天窗, 那天氣熱時就可讓車內的BB透透氣嚕, 真是好貼心的設計.
另外坐墊看起來也挺舒服...加上椅背又是全面透氣, 就像賽車坐椅般, 感覺好酷好高檔.

我於網上搜尋同款車資料時更發現原來此車配有腳套使用, 而這個看似好舒服的坐墊, 更加是拆除式的, 即是炎夏時為免太熱就可以拆除坐墊, 冬天大風太涼時就可以加配腳套保暖喇, Good Good!! 

不得不提這款手推車更有個大型置物籃, 那婆婆外出到街市買菜都完全沒問題, 絕對容得下大包小包, 當然又不能夠放太重物啦.
最後更發現這部車是可以雙向推, 所以我家妹妹B用也非常OK.  

好...就讓我們家的小B來試試車吧, 今日我們出發到機場去.
(Cool Baby又發功, 不願上鏡就是不願上鏡, 即使叫她10萬9千次, 仍是不肯把頭轉過來 ~.~)
去到機場, 小B表現得有點興奮加半點期待, 但當一見到我拿著手機拍片時, 突然變得好冷靜+死唔肯向後望我, 唉~
雖不是離境, 但仍要扮作離境放上面書呃Like, 想不到又真的有朋友以為我們遠行啵, 哈哈~~~
小B見到飛機好興奮, 還說好想坐飛機, 媽媽馬上滿足她要求, 帶小B近距離一點看+坐.
難得大笑的一張相.
馬仔哥哥是飛機愛好者, 一有空就會跟三五知己去機場天台影飛機, 結果小B經哥哥灌輸下, 好像都對飛機有點興趣啵.
真的有那麼好看嗎?  太陽曬到我快要溶了, 但愛影飛機的男生卻多的是. 
突然有人影相好唔合作, 當小B正在看飛機模型時, 媽媽快手偷影一下, 結果竟被發現, 小B馬上指住叫我行開, 噢~
算...見小B開始眼訓, 唔影就唔影啦.

整體來說, 這部Combi Urban Walker Lite確實好不錯, 輕身之餘好推亦好順, 試用完後我絕對有想馬上就把它據為己有的衝動, 不過還是要先過爸爸這一關.





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^  

4 則留言:

  1. 哎呀....我又係在FB睇完張離境相,以為你地去旅行啊 XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 應該都無乜人會好似我地咁無聊囉~

      刪除
  2. 哈哈,我都係以前你去旅行呀!
    呢部單手都開到,真係好方便呀!我都想買部輕便既但比人話我嘥錢,哼!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果單拖出街, 單手開到真係好緊要. 我本身個部好重,單拖出街1個真係攪唔惦~

      刪除