2014年8月4日 星期一

妹妹B半歲生日趴地

今日第一次出席212媽媽會活動, 想不到大人小朋友都玩得一樣開心.  今次真要感謝幾位出心出力的媽媽們, 幫手Book場安排食物之餘還去找Sponser, 突然覺得自己毫無建樹添, 哈哈!!

20個家庭21個212BB的半歲生日趴地正式開始...

一到步時, 由於大家都素未謀面, 媽媽我確實擔心會好悶好悶, 更加擔心爸爸會因此而面黑黑, 幸好大家都好Nice好健談, 隨意行到每一個位置, 都會有爸爸媽媽主動跟大家談談天說說地, 而且除了21位BB之外, 還有7位年齡相若的大B, 所以大家各自找好對象之後都好快投入其中.

首先...我當然要帶妹妹B去認識下新朋友仔啦.
於Party前幾天, 我才無意中得知, 原來亞Bee係我朋友仔個朋友仔黎, 我們還要同一日同一間醫院同一間大病房呢, 好巧合啊, 哈哈.
一有機會, 當然要幫這一班BB來張合照啦, 不過要齊人真的好有難度.

明明大家都好地地, 點知一放BB們落地, 一個一個就開始喊起上黎, 妹妹B都唔例外.
小B又發揮其家姐本身, 照顧妹妹...
嘩...蛋糕好靚呀, 下次自家生日會時可以考慮這家餅店.  ^^
全家福~
今次除了有廸士尼美語世界和Oxford贊助之外, 還有Mustela...
開開心心, 吹過蠟燭食過蛋糕, 4小時的生日會就到尾聲啦, 期待我們212的下一個聚會啊.
(雖然今日我有帶相機, 不過小B大部份時間都霸住相機充當大會攝影師逐個逐個BB影, 既然小B咁熱心, 我又無謂搶回相機啦, 結果當然無一張影得正常, 所以媽媽我只好去偷相出Blog, 哈哈!!)





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

8 則留言:

  1. 嘩哈哈~ 真係好開心呀,見到咁多bb一齊 ^^
    小b 叻啊,識安撫bb,果然係家姐仔 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 小b嘅行為, 真係成日都令人覺得好好笑~

      刪除
  2. 第一張相好正呀~呢間野咁特別嘅!小B咁都好叻女呀~又影相又安撫~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 宜家都好興去呢d主題房開party, 上星期tbb都有介紹過架!!

      刪除
  3. 全家福好靚呀!!
    好多BB所以驚驚,小B一定係個照顧妹妹既小朋友,叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. d bb唔願俾我地任舞, 明明佢地玩得好地地, 點知d大人一放佢地訓係地就逐個逐個開始喊喇, 超嘈~

      刪除
  4. 咁多BB一齊玩得好開心呀!
    小B有家姐風範,叻女!
    個蛋糕真係好靚,邊間餅店?

    回覆刪除