2014年8月21日 星期四

獨佔爸媽

做弟弟妹妹的往往要跟哥哥姐姐一同分享爸爸媽媽, 所以我家妹妹B其實都幾慘架, 一黎乜都俾家姐食住, 二黎個個都俾家姐霸住, 三黎就連BB玩具家姐都要爭來玩, 所以好多時媽媽我都會攬住妹妹陪住妹妹跟妹妹一起玩, 好讓妹妹知道還是有人錫她的.  雖然小B並非唔錫妹妹, 但始終仍是會有呷醋的時候, 而爸爸姨姨就因為怕小B唔開心, 所以往往都只會放家姐於第一位, 妹妹...則一於少理.  當然媽媽我明白他們都是顧及小B感受而已, 但眼見妹妹經常被冷落, 心中卻好不是味兒, 所以我終於明白點解大多媽媽都會比較錫孻仔孻女了.

至於我嘛...還是一視同仁, 兩個都錫.

但最近因為妹妹B變得越黎越痴身, 媽媽經常要抱住/陪住妹妹B, 所以小B都開始變得唔多理媽媽我喇, 唉...究竟要點樣做, 先可以做到最公平, 將自己平址分配給倆小姊妹呢?!

今早因小B跟了姨姨, 妹妹B難得可以獨佔爸媽的一個早上, 你看妹妹B笑得有多開心, 哈哈~
希望妹妹再大一點之後, 快快可以跟家姐兩個一起玩, 那媽媽就可以兩個都陪, 不用再分開一東一西玩了.





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

11 則留言:

  1. 好快架啦,到時兩姐妹一定好開心咁玩呢 ^^
    妹妹B笑得好sweet 呀 ^0^

    回覆刪除
  2. 大個d就會2姊妹好fd ga la, 遲d會識相親相愛:)

    回覆刪除
  3. 再大D佢兩姊妹玩, 唔洗你理啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都等緊呢一日....宜家顧得細時又顧唔到大, 佢兩個又未肯一齊玩, 好煩~

      刪除
  4. 兩姊妹遲d一定會好fd,同埋可以傾心事

    回覆刪除
  5. 好快佢兩姊妹就會攬頭攬頸,唔使媽媽分身咁陪住咁辛苦啦

    回覆刪除
  6. 一樣呀,佢地兩個未係可以一齊玩住,我地都基本上極少理會妹妹,因為姐姐實在太難纏,我吾係吾錫妹妹,但姐姐實在太多野搞,所以無辦法。 唯一可以做既就係一齊同佢地兩個睇下書,雖然都什少,但好過無啦,哈哈!加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果可以我都想陪家姐多d, 但係妹妹好痴身, 成日扭人抱扭人陪, 行遠一步佢都會即刻爆喊, 所以無計...我唯有成日都陪住妹妹, 而家姐就等爸爸/姨姨陪佢玩囉, 唉~
      都唔明點解, 家姐好唔鐘意我地陪妹妹, 成日覺得我地俾妹妹霸左, 但佢自己又唔係唔錫個妹喎, 佢其實都幾矛盾架.
      如果佢地快d可以兩個一齊玩咁就好啦, 咁我地就唔洗再分身, 可以兩個都陪.

      刪除
  7. 好快就可以一齊玩~ 到時你有兩件陪你SHOPPING都不知幾開心~~

    回覆刪除
  8. 2姊妹一齊玩真係好sweet ga, 好快就可以ga 喇~~~

    回覆刪除