2014年8月19日 星期二

小B最愛下雨天

相信好多小朋友都跟小B一樣好愛下雨天, 因為可以著雨褸, 擔遮, 著水鞋兼玩水嘛...  @@"

但其實小B媽我真的超級討厭下雨天呢, 我好怕濕濕立立, 烏烏糟糟的感覺, 所以落雨時如非必要, 我一定會選擇留在家中, 只可惜...我想留在家中時, 小朋友未必肯配合我囉.

有日落雨...小B竟然突然要求落街擔遮, 見剛巧要到銀行就帶她一起落街, 免得有人借機扭計發爛.

有得擔遮小B就最開心...
雖然人仔細細矮得得, 但擔起遮上黎絕對有辦有眼, 唔會俾雨淺濕自己架.
好...起程...Go Go Go.
其實我真的好怕落雨帶小B落街, 因為小B要自己行自己擔遮, 但又行得像蟻一樣慢, 結果阻塞道路自己又不為意, 人家體諒的就會自行行遠一點避過她, 但有時D亞叔麻甩佬之類等粗人真的會罵你阻頭阻勢, 所以下次落雨, 我一定不會再應小B要求落街玩.





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

20 則留言:

  1. 有時真係想帶小朋友感受下落雨擔遮,但當佢哋擔住遮又好難拖住喎!當遇到要過馬路和路窄就最麻煩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉, 咪就係囉....擔住遮又拖唔到, 過馬路時又麻煩, 行人路已經唔係闊, 仲要行得慢吞吞, 真係阻鬼住人架嘛, 不過俾佢感受下都要嘅~

      刪除
  2. 小b有啲臂力, 唔嫌把遮重.
    其實我, 係幾鍾意落雨天架, hehe.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻衰妹其實好鬼大力架...唔好睇佢瘦猛猛呀, 哈哈~

      刪除
  3. 小b好大力啊, 大爺擔傘搖下搖下咁唔穩陣咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 小B表演--->力的表現, wakakaka~
      其實我覺得佢地d遮都重重地, 不過可能小b鐘意擔遮, 所以見佢都幾用力去擔穩把遮架!!

      刪除
  4. 小b 好型呀,又大力,我拎遮都搖搖下,哈哈!
    佢地真係好中意落雨,一見落雨就好興奮,想出去玩水,嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排成日落雨, 一落雨佢就話想落街...暈~

      刪除
  5. 嘩,米老鼠遮呀,好可愛呢 ^^
    小朋友真係好鐘意玩水,落雨可以行水 "tum",小朋友一定 like 呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得我細個都好鐘意玩水, 不過大左就唔鐘意lu, 剩係覺得落雨濕濕好污糟者~

      刪除
  6. 小朋友真係好鍾意落雨擔遮,大人就最討厭, 哈哈

    回覆刪除
  7. 有次大雨, 我話帶晉落屋苑平台玩下, PAPA 話我痴線, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果落雨我話帶小b落街的話, 相信佢爸爸都一樣會話我痴線者, hahahaha~

      刪除
  8. 我都勁憎落雨,小b把雨傘好靚呀?邊度買架

    回覆刪除
  9. hahaha,我變態啲, 有時會鍾意雨天, 尤其是冇街去嘅假期, 天陰陰訓覺一流呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 天陰陰可以係屋企訓覺就真係好正, 但最怕遇上落雨嘅時候要出門返工者, 哈哈~

      刪除
  10. 小B拎遮拎得好好呀,燒腩仔拎到四圍fing㗎,所以佢只可以著雨褸

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有買雨褸, 但無俾佢著過呀, 我估小b應該唔會鐘意著雨褸囉... XD

      刪除