2014年8月22日 星期五

小B版之Ice Bucket Challenge

話說有個小朋友開我FB睇得太多, 結果見人玩佢又要玩, 其實已經講過好多次小朋友唔可以玩, 但我家小B為了玩水, 唯有不停向你施計扭計煩爆你, 最後我們都只好屈服, 但為免俾人話浪費食水, 所以我們選擇了用沖涼水, 又為免俾人話要小朋友淋冰水太無人性, 所以我們都只是用暖水來加冰, 其實為免俾人覺得人玩我玩失去了本身意義, 原先我是沒打算出這篇Blog的, 不過我又真的好想記低我家小B有幾貪玩, 所以最後還是選擇了出Blog.

(如果大家唔認同, 那就請不要繼續看我這篇Blog啦!!)

Ice Bucket Challenge之準備...

1. 沖涼暖水
2. 冰格用剩N年之剩餘冰塊
小B勇於挑戰Ice Bucket Challenge (又要玩又唔太敢把水倒頭淋)  ^^
草草玩過一次後, 結果小B試完就話唔再玩了, 其實為了滿足小朋友的好奇心, 既然不是傷天害理的事就儘管尤他們試試吧, 否則對於充滿著好奇的小朋友又豈會輕易心息呢, 對嘛?!





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

5 則留言: