2014年8月11日 星期一

K1面試相

踏入8月...又係時候要準備K1面試相啦, 雖然小B已經有書讀, 但媽媽我今年還是要繼續幫小B報K1.

今次依舊想自家製面試相, 可惜小B唔肯合作, 在家分別於不同時間影了超過一百張都無一張成功, 結果媽媽我只好放棄, 決定從近照中選出較好的一張來剪裁就算了.

暫時得這張經剪裁後還算像一張証件相, 不過我就嫌略笑容欠奉囉.
大家又覺得如何呢?!  還是要選另一張呢?!





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

6 則留言:

  1. 我都覺得要笑少少好D,仲有時間等佢心情靚D再影下~~

    回覆刪除
  2. 我都覺得有小小笑容好啲。 呢張cool左小小。。。

    回覆刪除
  3. 依張都ok,但若笑少少,更好呀!

    回覆刪除
  4. 小B做乜咁cool~~
    試下一個影相一個係後面引佢笑!!

    回覆刪除