2014年8月7日 星期四

小B自家整啫哩

最近姨姨見小B經常嚷著要食啫哩, 於是就帶小B到超市買啫哩粉回家自家整喇, 唔洗多講大家都知道羅拔臣有幾容易整啦, 不過姨姨原意都只是為了想讓小B參與其過程者...所以越簡單越容易就越好, 最緊要快靚正嘛!!

原來呢D就係用黎整啫哩嘅...啫哩粉.
嗯...咁多隻味, 我買邊隻味好呢?!
 Yeah, 我揀好啦~
唉...又迫我影相, 究竟幾時先可以開始整啫哩呀?
 加好熱水後, 等我幫手攪攪攪先...
 哦...原來咁就可以倒入碗喇?
等我黎, 等我黎...  (小B真實對白)
我好想食呀...得唔得?!  (小B真實對白)
姨姨一早就知道小B一定要馬上食, 所以已經預先準備好青檸味啫哩等小B啦!!
雖然製作過程簡簡單單毫看難度, 但小B就是享受這個製作過程嘛, 下次媽媽一於同小B整高難度少少嘅芒果布甸啦, 嘩咔咔咔咔~




最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

12 則留言:

  1. 又簡單又好味, 睇見我都想整黎食 ^^

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 你呢個ftm, 得閒可以整好多好野食啦...我呢d咁簡單咁小兒科, 邊岩你, 哈哈~

      刪除
  3. 回覆
    1. 嗯...親子黎講, 簡簡單單算唔錯, 起碼唔會攪到nei咁hae~

      刪除
  4. 姨姨醒喎,一早預備左,即時有得食,感覺好開心呀~~

    回覆刪除
  5. 咁啱我都諗住整啫喱畀燒腩仔食,等我都試吓畀佢幫手整先

    回覆刪除
    回覆
    1. 俾佢地幫下手一齊整d簡單野食都係一個唔錯嘅親子活動~

      刪除