2014年8月18日 星期一

美食博覽2014

忘記了從那年開始, 每年8月的美食博覽我和陳生都愛相約三五知己一起到會展逛逛, 雖然我們都並非有目的地去購物, 但拍拍拖打發時間確是一個不錯的選擇啊...

印象中除了小B未夠一歲那年沒去美食博覽之外, 去年小B首次跟我們一起去美食博覽時是超興奮的(回顧按我), 所以今年決定再挑戰一下自己, 一家四口再去一逛, 結果小B與妹妹B都確實表現得好開心好興奮, 相反爸爸媽媽就累透喇.

沒辦法, 如果爸爸唔抱小B, 小B根本就只能望著人家的腳來逛美食展, 因為星期日真的太多太多人了.  至於我就當然沒選擇, 一定要揹著妹妹B啦, 所以短短三小時都確實咪話唔辛苦.  不過只要見到兩位寶貝開心...即使再累再辛苦還是覺得值得的, 始終做父母就是希望見到自己的寶貝開心快樂一笑嘛. 

小B去到有得食又有得飲, 完全將眼訓這回事拋諸腦後, 未見有出現扭計情況, 而且還好乖密密食密密食, 又再一次值回票價呀, 哈哈!!

妹妹B就因為好少去人多地方, 所以今日表現得異常好奇+興奮, 全程腳仔Fing Fing兼手仔多多四圍摸, 真的超超超可愛.
如果不是因為星期六一早已經有約的話, 今年我們一家四口本有機會到美食博覽為"2014 Q嘜親子廚神大賽"擔任評判, 但既然一早約好朋友來探妹妹B就沒理由突然改期嘛, 所以今次這個有趣的嘗試就唯有留待下一個機緣嚕, 期待我們一家可以有更多有趣的體驗與分享吧!!  ^^





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

7 則留言:

  1. 小b都幾食得下,我好怕去,驚無位行

    回覆刪除
    回覆
    1. ok架...佢乜都肯放入口試都係一件好事~

      刪除
  2. 我都好想去, 但如果推唔到車仔, 全程抱真係攪唔掂AR~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 推到車仔都唔好推啦...多人到行唔到, 推車一定仲麻煩~

      刪除
  3. 嘩,好犀利呀,我都好怕咁多人去,你地仲有兩個 b,比十個叻叻你地 ^^ -->叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以一路行, 我老公就一路叫下次唔好預佢, 哈哈~

      刪除
  4. 咁多人,我都驚左!!你地好利害!

    回覆刪除