2014年8月25日 星期一

貪靚契女提早賀契媽

我家小B貪靚指數越來越嚴重, 繼出門前會跟媽媽一起化妝外, 還懂得要求媽媽為她配帶什麼頭飾什麼飾物之類等才出門, 正一亞茂整餅無個樣整個樣.  然而在爸爸心目中, 小B永遠都是最美的可人兒, 所以即使小B披頭散髮街坊Look, 爸爸還是會大讚小B靚女的, 又可能因為爸爸讚得太多, 所以小B真的以為自己好靚女, 最鐘意人家讚她靚, 實行要笑大人個嘴, 哈哈!!  

今日小B又話自己好靚女喇. 
扮靚靚出發跟契爺契媽, 哥哥姐姐飲茶茶...

原先契媽約飲茶是想借機向哥哥姐姐們宣佈下月囍訊, 不過我們都好有心架, 見契媽早兩日才剛過正日生日, 所以一於買蛋糕齊齊慶祝一下.  (實情是姐姐知道小B愛吹蠟燭, 所以特地安排, 哈哈)
倆姊妹合力望實個蛋糕...  XD

雖然契媽下月先註冊, 明年才補擺囍酒, 但我一於祝她早生貴子, 生多幾隻豬仔陪倆姊妹玩, 呵呵.
相識廿載...我倆這份友誼真的說不出來, 契媽實在太愛我倆個女啦, 總之一切在心中.

這是我小小心意, 左想右想才想出送這款比較有意思的手鈪來作結婚禮物, 希望契媽鐘意啦.
期待下月見証好姊妹最重要的一刻~





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

2 則留言:

  1. 小B 的而且確係一個可人兒呀^^
    手鈪好靚, 好有心思呀!

    回覆刪除
  2. 原來真係任何年紀嘅女性都係咁貪靚…XD

    回覆刪除