2014年9月1日 星期一

Blog Blog BB Gathering @ Play House (Whampoa)

非常多謝Play House與小檬媽的邀請及安排, 我地一班Blog Blog BB又有機會聚頭啦, 今次仲可以免費於Play House任玩呢, 最開心最開心的當然係一班Blog Blog BB啦!!

今日爸爸病了, 由姨姨頂上(其實姨姨一早知我會帶小B去Play House玩就已經話想一齊去), 亦幸好有姨姨陪, 我先可以帶埋妹妹B去大開眼界咋.  由於落雨關係, 我地選擇了坐的士去黃埔, 一去到聚寶坊, 以為一進商場就會好易搵, 只可惜逛了一圈還是看不到Play House之所在點, 最後要向保安員問路才可順利到達.

Play House
地址:香港九龍紅磡黃埔花園第十一期聚寶坊商場地下G28-31號舖
電話:(852) 2330-3567
營業時間:上午10時至晚上9時
Web Site: http://www.playhouse.com.hk/whampoa/chinese/

大約2:30, 我地終於到達Play House啦, 去到時已經見到好多Blog Blog BB玩緊, 媽媽我於櫃台登記好戴上手帶後, 心急如焚嘅小B馬上以9秒9速度除鞋進場, 由於安排了Party房, 我們將大包小包放進房後就馬上開始玩喇~

小B: 大爺...你今日陪我玩得唔得先?!  

大爺: 見我笑得咁親切就知無問題啦!!

小B: 好, 咁我地就叻高...叻高 (Let's Go)
首先今日大部份小朋友都對波波池好有興趣, 所以小B同大爺都一於留守在波波池內.

個個小朋友玩波波池都笑到見牙唔見眼...好可愛架~
跑呀跑...跑呀跑...
 最愛射波波...
原來有個傻妹唔識跳彈床架...
唔守規矩的小B, 有圖有真相, 無得唔認數.
 
Play House除了岩小B玩之外, 就連妹妹B都岩玩...好彩媽媽有帶你去咋!!
好...齊人啦齊人啦, 一齊影張大合照先~
難得個個正正經經望前面, 相信應該係突然俾媽媽們唱兒歌嚇呆, 哈哈!!
媽媽們都加入一齊合照~
妹妹B與B Be..
B Be實在太太太可愛, 我都忍唔住要抱抱B Be影相.
玩到最尾, 小B同大爺Friend左...
見小B咁鐘意大爺同大爺媽, 一於影番張合照啦.
最後小B同小檬媽影多張合照, 我地就同Play House講拜拜啦.
雖然我地只係短短玩左兩個鐘, 主要由姨姨負責陪小B玩, 但媽媽我揹住妹妹B起身坐低又行黎行去都咪話唔攰架, 回家後更發覺雙腿開始有點酸痛呢, 看來媽媽我真的年紀大啦, 下次再帶倆姊妹去玩時一定要做足熱身.

期待下次有更好玩的活動啊!!  ^^




最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

16 則留言:

  1. 大爺真叻仔,同靚女小b影相好sweet!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,兩個好似拖友仔咁,好得意呀~

      刪除
  2. 小B同大爺真係好friend喎...XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 小b鍾意同仔玩架,佢第1次係深井gathering時已經睇中左大爺!! ^^

      刪除
  3. 大爺同小B真係越來越friend啦﹗搭晒膊頭超老友﹗

    回覆刪除
  4. 好搞笑啊佢地搭膞頭相, 兩個都有笑架~~XDDD
    我想要返呢張相啊~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我放完呢幾日假,返工先send俾你

      刪除
  5. 你帶兩個出黎好勁呀~~ 好彩有EE陪~~ 第時小B兩姊妹一定都咁好感情呢~~

    回覆刪除
  6. tarebaby又係極速自己除鞋衝入playhouse, 我地都係第一次去咋, 原來小朋友真係咁鍾意嫁喎~

    你同EE帶兩個小朋友出去玩, 好堅呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一人睇一個無難度,最怕係要一個人睇晒兩個者 :p

      刪除
  7. 我都成日去黃埔知道聚寶坊響邊,但都係入左商場迷晒路搵左陣先搵到囉 XD
    好彩EE陪埋一齊黎,果度細妹都啱玩,真係一流呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩姨姨主動話佢咋, 如果唔係妹妹就要係屋企啦~

      刪除
  8. 大爺同小B 原來已經混熟左啦~ 又一對小情侶啦~ 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有理由相信小b睇中左大爺, 哈哈!!

      刪除