2014年9月12日 星期五

妹妹B ~ 7個月

妹妹B已經7個月大, 媽媽真心覺得你大得好快, 而你跟家姐相比之下亦是較愛痴媽媽的, 所以媽媽好唔捨得你大得咁快呀, 希望你之後一直繼續愛痴媽媽啦!!!!!!  XD
體重: 16磅

食:
奶 ~ 3-4餐 (每餐6安, 多數要分兩次食, 食到最後50ml時會自動撥開奶樽抖抖)
固 ~ 1-2餐 (午餐因婆婆無時間煮, 所以多數食奶或糊仔, 晚餐食粥)

食物方面已試過好多款, 無特別記低, 暫時未見有出現食物過敏情況, 希望唔好中招!!

暫時算是個超愛吃的寶寶, 每次見我地食時又要問攞食, 唔俾食就出絕招 ~ 喊, 所以婆婆經常性投降, 基本上妹妹B已經試食過好多1歲以下的遺禁食物啦.

訓: 自家姐開學後, 妹妹都一樣跟著早起, 大約8時多起床, 午睡情況繼續係差, 一日兩次小睡, 短則15-20分鐘, 長則2小時左右, 有時甚至可以全日只小睡一次, 晚上大約11:00訓, 多數可自行入睡.

活動能力:
- 由訓變坐, 由坐變企
- 向前向後向左向右周屋爬
- 開始嘗試扶著物件開步行, 暫時最多會試行一步 (這樣實在是太快了吧, 暈 @@)

有圖有真相...百厭到不得了.
性格:
比較慢熱而且勁愛人抱, 算是痴身膏藥一名, 暫時最愛痴婆婆和痴媽媽.
之前唔太跟爸爸, 最近都開始愛上爸爸啦.

唉...大部份親戚都話妹妹B比起小B更加百厭, 而自問我地一家都好有同感, 所以如果當過一排見我無再Update Blog時, 應該都係因為俾兩姊姊激死了!!

好, 記錄完畢...8個月時再Update~  ^^





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

12 則留言:

  1. 犀利呀,咁快就識行識企,咁好快會獨自行了,叻女 ^^

    回覆刪除
  2. 咁痴身真係有排煩呀!
    咁快就識企,叻叻! 不過距離搞搞震時候又不遠了,嘻嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點解妹妹超痴身...明明我地都已經唔係成日抱, 唉~

      刪除
  3. 其實我媽都會話little k naught過我細個好多....=.=
    但我好樂觀既, 我會話...咁咪好lor, 咁先醒目...hhahahahhah
    妹妹你係醒目bb黎架喎~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以爸爸同我講...乖個d小朋友你先應該要驚呀, 哈哈

      刪除
  4. 7個月肚B都係剛坐穩咋,細妹已經識扶住行,勁呀!
    好彩有個家姐幫手看下百厭妹,如果唔係真係忙到暈呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 家姐唔會幫手看妹妹架...只會襯我地唔留意時蝦妹妹 ~.~

      刪除
  5. Yeah,妹妹痴媽媽,姊姊痴爸爸,你地可以一人mark一個,唔駛呷醋了!
    妹妹七個月大已食了咁多野,真係为食妹一名呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一人mark一個都忙到暈, 如果一人要mark兩個的話, 真係唔得惦呀!

      刪除