2014年9月8日 星期一

小B返學初體驗 (Day 1 - Day 4)

等了又等...等了又等...終於都等到小B開學嘅日子啦!!

其實學校安排得幾好, 知道小朋友初次返學, 一定需要時間慢慢適應, 所以安排了兩星期可有家長陪同嘅適應週, 當然如果小朋友好快就已經適應, 可以獨自跟老師同學們一起上課的話, 那家長們就可以先行離開啦, 繼而學校還會按個別小朋友的進展而開始加時上堂, 究竟小B幾時才可以正式上全日班呢, 暫時還是未知知數, 要等學校通知啊. 

Day 1 (02.09.2014) - 返10:45 放12:15
人生第一次返學, 爸爸媽媽當然要一齊陪小B返學啦, 初次返學小B心情好像有點緊張啵.
回到學校, 可能知有爸爸媽媽陪, 所以表現還算不錯, 一放低書包就馬上跟老師指示於小禮堂坐下來跟K1哥哥姐姐圍圈圈上唱遊課, 雖然慢熱嘅小B唔太主動, 但都唔抗拒老師點名叫小B出來玩.
 初次玩大帆布嘅小B, 笑容終於跑出來啦...哈哈!!
上了一會兒唱遊課, K1生要回到課室去, 老師就安排了N班學生分兩組踩單車或玩體能遊戲.
今日整體感覺其實跟返playgroup好相似, 學校用玩遊戲來吸引住小朋友, 其實都算幾成功架, 起碼小B話佢今日返學好開心, 聽日都要繼續返學嘛.  XD
老師評價: 比較慢熱, 愛跟著爸爸媽媽, 距離可以自己上課還需要點時間.

Day 2 (03.09.2014) - 返10:45 放12:15
爸爸安排了工作後, 今日又可以跟媽媽一起帶小B返學, 今日第二日, 心情明顯比昨天好, 加上有至愛嘅爸爸陪, 心情果然相當OK.
回校後首先繼續於小禮堂跟K1哥哥姐姐一起圍大圈圈上唱遊課, 而爸爸和我就襯機坐遠一點, 雖然小B見我地坐到遠一遠, 但都無扭住要過黎, 反而好專心跟著唱歌跳舞玩遊戲, 最後老師叫家長們一起參與, 我才走回到小B身邊.
玩了一會兒, 又要分班回課室啦, 當小B專心玩玩具時, 爸爸媽媽偷偷走了出課室, 站在門外偷望小B, 結果給發現後小B竟然跟我們揮揮手就繼續玩, 最後老師走出來話小B未見有要搵爸爸媽媽情況, 所以就尤得她自己在課室內直至放學喇.

老師評價: 今日有好大進步, 由於開始跟老師混熟, 所以可以自己跟住老師玩, 叻叻!!

Day 3 (04.09.2014) - 返09:30 放11:30
今日繼續由媽媽帶返學, 而姨姨都有跟在一起架, 因為遲些主要會由姨姨負責帶返學嘛, 所以循例都要讓老師認識一下姨姨.

快快手幫小B換好鞋, 想將小B交給老師後, 媽媽回家鬆一鬆.
原本見昨天小B可以自己跟老師和同學玩, 以為今日媽媽我都可以好快離開啦, 點知...小B竟然唔放媽媽走呀, 要媽媽坐係課室睇佢玩, 反而有2, 3位小朋友都已經成功可以唔洗爸爸媽媽陪入課室.

今日首45分鐘, 小朋友於課室自由活動可玩玩具或畫水彩畫, 之後再到小禮堂跟K3哥哥姐姐集體活動, 唱唱歌跳跳舞, 玩些訓練大小肌肉遊戲, 到最後半小時就回到課室聽老師講故事, 好快就到放學時間了.

雖然小B全程要我坐在課室內, 但當老師一叫小朋友圍在一起活動後, 小B都無再理我....直至放學時還竟然問我點解咁快放學呢, 哈哈.

如老師所言, 小B又愛玩, 但又慢熱, 所以還是需要多一點時間讓她適應啊.

Day 4 (05.09.2014) - 返09:30 放11:30
今日媽媽要返工, 由爸爸陪小B返學, 由於回校途中, 爸爸不停同小B講, 如果唔想咁快放學, 想玩耐一點, 換好白鞋後就要自己跟老師入課室, 爸爸就在門外等, 給果...長期處於想玩+極度鐘意玩嘅小B, 竟然換好鞋之後出奇地肯放爸爸走, 自己乖乖拖住老師手入學校呀, 真的要大大力以掌聲鼓勵鼓勵, 哈哈!!

相反爸爸就唔太放心, 驚小B中途要出來搵爸爸, 結果爸爸快快去附近食個早餐就返學校等接放學喇, 至於小B有得玩就當然唔會理爸爸啦, 所以今日小B係成功可以自己返學架, 而學校亦已通知下星期一將會加多一小時給小B, 順道讓小B試試在學校食午飯.

(爸爸話有幾個小朋友仍未可以加時, 希望小B加時上課後繼續有進步.)
放學時爸爸話小B拖住老師好開心地跑出門口, 看來小B真的好喜歡返學, 好喜歡這間學校, 好喜歡過校園生活啵!!  ^^

老師評價: 只肯跟死一位老師, 當另一位老師嘗試埋小B身時, 小B唔肯同另一位老師玩, 一句到尾...慢熱型, 要從新跟另一位老師建立感情後才OK.  另外, 今日安排了月餅給他們吃, 有得食時就表現得唔怕醜, 是個貪食小朋友, 哈哈!!

突然覺得自己安排小B返N班的決定相當正確, 起碼一連4天都見她表現相當興奮, 夜晚10時左右還會主動要求食奶訓覺, 早上起床知道要返學又唔會扭擰, 暫時仲自覺戒了早奶添, Good~~~





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

12 則留言:

  1. 小B好乖啊, 自動自覺, 早睡早起身體好!!繼續加油~~~
    小B慢熱, 好彩EE個日有粒糖容化左小B..WAKAKAKAKA

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有同老師講, 只要老師有糖糖, 佢好快就會痴住老師, 老師仲話...咁佢都要買定D糖糖返學先得, 哈哈~

      刪除
  2. 我都覺得返學最好係肯早D瞓覺!! 有返規律呢!

    回覆刪除
  3. 我而家都覺得上n班係正確決定喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 返學學下自理, 學下獨立, 總好過係屋企同老人家你眼望我眼, 哈哈~

      刪除
  4. 返學好呀,學多左野,而且早d 適應,到時k 就更快適應啊~
    係啊,小b 套校服好靚呀,紅色裙仔又有吊帶 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都希望佢適應左N班之後, 遲d去in K班時表現會好d~

      刪除
  5. 小b雖然慢熱但都好叻叻

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 喊都無喊過, 見小朋友喊仲識笑人添, 算係咁架喇, 哈哈~

      刪除
  6. 小B好叻叻呀,第二日就已經可以同你地講byebye,so far我依幾日都係襯肚B玩緊時走佬,如果畀佢知我走可能就扭計啦(因為平時我出街都係咁)
    見到小B顧住玩可以咁獨立呀,小B爸爸有冇少少唔開心定反而安樂晒呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小B爸就梗係唔開心啦, 佢唔想個女大得咁快, 驚個女好快就唔痴佢喎, 哈哈!!

      刪除