2014年9月10日 星期三

不想多提的中秋節

今年是我們這一家第一次一家四口過中秋, 可惜中秋節當日四口中竟然病了兩口, 所以對於我們一家來說一點都不快樂.  原本媽媽已經想好晚飯後帶兩隻小魔怪到維園中秋花燈會拍拍照玩玩燈籠, 只可惜卻因為病而被迫要取消, 最後留在家中隨意吃過便飯, 就齊齊搵周公子一起在夢中賞月喇!!

病了的兩口, 正是小B和媽媽本人, 唉~
今早我倆如常起身返工返學, 其實早上起床時已察覺小B有少許異樣, 加上半夜時小B又猛話鼻塞, 但見小B無發燒又無咳, 只是扭計後才有少少鼻水, 所以就繼續讓她返學, 打算放學後才去睇醫生, 誰不知爸爸接放學時已經見到小B鼻水長流啦......晚上更燒至38.6度呢.

(其實從返學第一天開始, 小B同班同學中已經有兩位小朋友流鼻水, 所以我估計今次小B可能都是因為他們而染病的.  算...反正返學就是要學病嘛, 從好的方面去想, 就當是吸取多一點抗體吧.)

至於媽媽我呢, 半夜時肚子突然開始陰陰痛, 一痛就痛了一整天, 估計應該是早一晚出街做節時酒樓食物不潔所致, 因為姨姨都話晚飯過後第二天肚子就開始有點不適喇, 另外再加上睡得不好, 頭痛得像被人打了一拳似的, 回公司不久更開始發冷呢, 幸好今日收早, 快快回家一探, 嘩...原來已經發燒了, 最後唯有跟小B一起去睇醫生嚕, 所以今年的中秋無得去玩又無得慶祝, 我真的一點都不想提起.

但我都好想跟大家說聲 - 中秋節快樂啊!!




 
最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

8 則留言:

  1. 真係夠晒難忘. 不過只要一家人一齊, 留喺屋企都咁開心!

    回覆刪除
  2. 哎呀...係咪返左學真係易病 d 啊 ? 唉,自己冇病都比人傳染呢....><"
    你地依家好番未呀??

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 醫生都話返左學係會易病d, 唯有當鍛鍊身體囉~
      我地好番啦, 不過到妹妹病左, 好煩!!

      刪除
  3. 返學真係好容易病 >"< 今次連媽咪病埋,仲要照顧小b,真係辛苦啦!
    希望你地都快啲好番!

    回覆刪除
    回覆
    1. 太多小朋友病都照返學, 所以真係好易中招~

      刪除
  4. 回覆
    1. 我地好番啦, 但係傳染左俾妹妹呀, 唉!!

      刪除