2014年9月24日 星期三

百厭星出沒注意

自小B這個百厭星開始定性之後, 大家都已經唔洗再看牛牛好一段日子, 當大家都以為可以有好一陣安樂日子時, 原來另一隻百厭星已經靜悄悄地出沒啦...

亞父部電腦又再一次糟央, 難怪亞父見小B把電腦弄壞後遲遲唔換機啦!!
哎呀, 被發現添!!  其實你唔講我唔講, 亞父應該係唔會知我玩電腦嘅, 係咪?!
原來媽媽無開電掣啵, 唔怪之得我開極都開唔到電腦啦...
既然電腦開唔成, 還是去找別的東西再玩就好了.

嘩...咁多奶粉, 等我將佢地排排坐先.
既然家姐鐘意彈結他, 等我都學定打鼓先...
太好啦...原來奶粉仲有存貨呀, 咁我就可以繼續半夜起身喊食夜奶啦, 自從上星期開始, 我晚晚半夜都肚餓到要媽媽開多6安奶做宵夜先可以再訓呀, 陰公!!
唔好講笑, 我又開始肚餓, 等我試下偷飲豆奶先.
我終於都知道點解爸爸要努力賺$啦, 原來我嘅食量變得越黎越驚人, 真係辛苦晒爸爸啦.

飲飽食醉過後, 可唔可以開門放我入廚房玩呀?!
各單位注意...自第二隻百厭星出沒後, 大家又再一次要好好注意家居安全嚕.





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

5 則留言:

  1. "另一隻百厭星已經靜悄悄地出沒"、"各單位注意..",哈哈,真係要注意家居安全!
    果時見一仔對部電腦有興趣,剛好買完野有個盒,遮住個電腦后,一仔無再玩了!
    妹妹好可愛,似乎好快會識行了!

    回覆刪除
  2. 嘩,雖然百厭,不過又好可愛呀 ^^

    回覆刪除
  3. 咁得意的百厭星, 真的又愛又恨呀!! 哈哈

    回覆刪除
  4. 佢企得好穩喎。。叻叻。

    回覆刪除