2014年9月11日 星期四

唔好走..唔好走

前陣子突然有人話小B好似日本娃娃, 雖然媽媽我完全唔覺, 但有人講我就即管聽啦!!

左睇右睇, 前睇後睇, 完全唔覺似日本娃娃...唯一似的就是愛吃日本菜吧.

一去食壽司...開心到見牙唔見眼.
早幾個月前我們帶過小B去食元氣, 結果小B竟然火速地愛上, 現在每次行經元氣, 什至見到其Logo都會叫我們去食壽司.

但於小B認知裡, 根本唔會知這間壽司店就係叫元氣, 最後經小B介紹之下...原來這間壽司店係叫"唔好走..唔好走"呀, 究竟點解會叫"唔好走..唔好走"呢?!  其實係因為小B每次在迴轉帶上拎壽司時, 小B都覺得迴轉帶行得太快, 所以一邊拎壽司一邊就會緊張得大叫"唔好走..唔好走", 自此之後...小B就將元氣稱之為"唔好走..唔好走"喇!!

就係因為小B瘋狂地愛上"唔好走..唔好走"的關係, 結果小B成功令爸爸將元氣成為我們家的常到飯堂之一啦...  不過每次去食元氣, 小B都一定要求坐迴轉Order檯, 所以好多時就要等耐一點才有位, 雖然爸爸最討厭的就是等位, 但難得佢寶貝女鐘意, 爸爸又可以點啵, 所以話小B幾時都係食硬爸爸架, 哈哈.

(陳生你都有今日啦, 平時我叫你陪我等位食好野你就唔肯, 宜家食元氣你都有排等呀)

虎視眈眈的望著壽司轉轉轉...其實是在等爸爸媽媽叫幫手拎壽司.
這件三文魚手卷, 明明媽媽是點給自己食, 但可惡嘅小B竟然同媽媽爭食呀!!  >.<
(真沒想到年紀少少就竟然已經愛上食魚生, 果然深得媽媽真傳, 莫非因為我陀住小B時都有食過好幾次魚生的關係, 所以小B認得這種味道, 哈哈.)

不過魚生始終唔岩小朋友食, 所以每次都會限制住小B, 最多一件起兩件止...

希望等妹妹再大少少, 可以一家四口去日本食食食啦, 一於等我計劃下先!!  XD 





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

6 則留言:

  1. 有冇做會員? 可以遙距攞飛快D嘛~ 咁又多D借口去多幾次啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呀, 見做會員又無折, 所以最後無儲到單join member囉~

      刪除
  2. 你比小B食魚生呀? 我未比過呀,我怕有菌!
    你地就好,有迴轉壽司 ,我都好耐無食過啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔想俾架, 但佢死要話試, 試過一啖之後仲話好食, 跟住就每次都要食喇...

      刪除
  3. 曾幾何時元氣都係我同老公嘅飯堂,不過隨住佢等位嘅時間越來越長,燒腩仔出世之後都無乜去過啦,始終小朋友開餐唔等得嘛

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實試過有幾次等得耐, 我地都話唔食架啦, 但係小B就係唔俾走囉, 話要繼續等喎...
      有次佢好攪笑, 見到人地有一枱客食完但掛住傾計唔願走, 之後小B就問我, 點解佢地食完仲唔走, 哈哈~

      刪除