2014年9月19日 星期五

頂得住

自老公轉工後, 由於新工比較忙, 所以變得沒時間陪我和幫手湊兩個女, 不過我好體諒架, 因為老公都只係想為個家, 才寧願轉做一份辛苦工嘛, 說到底...人工多一半啵, 換轉我有這個機會同樣會選擇去試試.  雖然老公出外工作辛苦, 但我都唔見得好好, 每天準時下班後就要極速回家湊兩個囡, 雖然係好辛苦, 不過我都唔想同老公呻太多, 皆因我知老公比我還要辛苦.

算...我唔係想呻, 亦唔係要埋怨, 只係想藉此幫自己同幫老公打打氣~

見到倆姊妹開心笑, 心情即刻好得多了!!
加油加油加油....





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

9 則留言:

  1. 放工之後要立即湊女真係幾累,完全明白! 婆婆有無幫手呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀, 幫左好多, 如果唔係我攪唔惦囉~

      刪除
  2. 大家都為家庭努力,你都好叻呀,又返工又湊b,真唔容易,叻叻~
    嘻....多一半人工,好正啊~~ $v$

    回覆刪除
  3. 加油﹗加油﹗加油﹗頂住呀﹗

    回覆刪除
  4. 加油! Amy mama 同baba 都要加油呀!

    回覆刪除
  5. 加油呀!!! 為你同老公打氣~

    回覆刪除
  6. 人工多一半,一定萬分支持爸媽,加油再加油!

    回覆刪除