2014年9月23日 星期二

契媽Big Day

21.09.2014

等了又等, 等了又等, 終於都等到契媽大日子來臨啦, 恭喜恭喜!!

雖然今日只是簡簡單單的15分鐘註冊儀式, 但我真的好高興好高興好高興呀, 沒辦法啦...誰叫小B契媽是我最最最要好的朋友啵, 哈哈.

只可惜因為爸爸要返工, 所以我未能應契媽要求帶同妹妹B一齊到賀, 始終單拖時...還是帶著家姐比較容易和方便嘛.

主角未出場, 小B先出場, 不過有人未熱身, 所以影相唔肯笑.
有請一對新人出場...
當大家好專心望著兩位主角簽紙一刻, Jade姐姐竟然不停幫小B影相, 難道Jade姐姐以為小B才是主角嘛, 哈哈!!
識於微時的幾位要好中學同學 ...
期待著明年中秋節, 大顆兒跟你一起在婚宴上渡過, 更加期待著到時可做你一日的妹仔 (當年我結婚, 你出盡最大力去服侍我, 今次終於輪到換我來幫你嚕.), 哈哈!!





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

3 則留言:

  1. 哈哈,第一張相,小B 成個花女咁呀 ^^

    回覆刪除
  2. 下年兩個b 都可以做得花女呀,sweet!

    回覆刪除
  3. 咁下年係唔係派兩姊妹出來做花女呀?kakaka...

    回覆刪除