2014年9月10日 星期三

小B大師作品

最近我家小B大師於學校做了一件小手作, 雖然應該都是由老師代勞居多, 但我好肯定中間那幅水彩畫是出自小B手筆的, 因為這是Day 3返學時, 媽媽親眼望住小B畫的嘛, 唔怪之得...當天老師會輪流叫小朋友們畫畫啦, 原來是另有目的.
不過向來沒創意的我又真沒想到, 原來這樣都可以做成燈籠啵...

從今日起, 相信我家小B大師的作品, 將會全都列入收藏品之列, 哈哈~





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

5 則留言:

  1. 好快你屋企就會放滿好多大師級嘅收藏品啦﹗

    回覆刪除
  2. 哈哈,咁好快可以做個人展覽,heehee ^^

    回覆刪除
  3. 真係畫得好靚喎,小B好有藝術天份呀!

    回覆刪除
  4. 嘩,真係多多位都吾夠放呀,哈哈!不過我諗我都會keep住,priceless!

    回覆刪除