2014年9月22日 星期一

獎勵計劃之睇飛機

自中秋節過後, 小B連續幾天都唔願出門返學, 而且回到學校一刻又習慣性地要喊幾分鐘, 雖然知道這是分離焦慮症的表現, 但已經足以令媽媽我好困擾, 有見及此...我便嘗試提出獎勵計劃這一招, 想不到...這招一出, 小B返學前終於唔太扭擰, 而且回到學校分離一刻亦已經可以唔再喊啦, 厲害厲害!!

既然媽媽一早就應承了小B, 如果返學表現有進步就帶小B去機場睇飛機, 結果小B又可以連續3天都做得到, 所以星期六就由姨姨和哥哥負責來帶小B去機場睇飛機喇, 媽媽則留守家中湊妹妹...  ~.~

有得睇飛機, 小B全日都表現得異常興奮.
見到你可愛燦爛嘅笑容, 真的深深被溶化了, 難怪姨姨同哥哥都鍾意帶著你周圍去啦!!

看來要對付這小鬼都不算太難攪, 但就一定要花心思氹囉...





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

8 則留言:

  1. 小b 真係好中意飛機wor...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 自從帶佢近距離睇過一次之後佢就愛上左~

      刪除
  2. 獎勵真的work,小豆子有時叫佢唔做,我話做完獎你一個貼紙佢會好開心,不過第時大個啲要儲夠幾多個貼紙才俾reward佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...呢招好惦, 遲d我都打算用儲貼紙呢招黎獎勵佢.

      刪除
  3. 獎睇飛機好特別呀! 不過我屋企望高就見到, tarebaby 而家鍾意貼紙多D~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢鐘意去機場近距離睇同聽d飛機聲嘛...所以見佢乖咪帶佢去囉, 貼紙反而小b唔鐘意, 可能屋企已經有好多嘅關係.

      刪除
  4. 奬勵計劃真係work㗎,勞少好多氣﹗小B咁快可以換領奬賞,叻女呀﹗

    回覆刪除