2014年7月31日 星期四

返學前準備

嘩..嘩..嘩..見到好多媽媽都已經幫小朋友做好返學前準備, 攪到媽媽我都好心急呀, 不過因為家長會於剛過去的週六才舉行, 所以一直未知要準備乜東東才對.  今次開完家長會, 終於可以買買買啦~~~

校服, 書包, 睡袋皮鋪已於6月中時經學校購買, 但就尚欠姓名貼未整, 媽媽我要快快物色一下姓名貼才行.

另外於星期日時, 媽媽已經為小B準備好以下三樣東東啦.
1. Thomas牌白色運動鞋 - 原本打算買Dr. Kong, 不過我想要的那款沒有小B碼數, 而且$399一對只穿數個月又好像太貴, 最後走到Toonsland, 見有幾款Thomas白色運動鞋正做特價中, 加上售貨員姨姨又大大力推話無男女之分, 最終因唔想再四圍行就決定買了, $191.5...抵抵抵!!

不願出鏡的小Model...  ^^
2.  花園街白襪仔 - 買了兩款共6對, 一款$7, 一款$9, 見同樣是純棉, 只是有花紋與沒花紋之分別.

3. 索繩袋 - 見特價$12一個, 買了再算, 總會有用得著的地方, 哈哈~





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^ 

7 則留言:

  1. 不願出鏡的小Model... <- 笑死我 LOL

    性命貼 我記得細個我用一部機叫 DYMO 唔知依家仲有冇呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 小B宜家好衰架, 要心情靚時先肯出鏡, 心情麻麻時影親相都會遮黎遮去, 睇黎要同佢影相真係越黎越難啦~
      我細個時都係用DYMO機整名貼, 宜家就真係唔知仲有無喇, 但就算有都應該無乜人用!!

      刪除
    2. 有時同小朋友影相就係咁... 心情差你跪佢都無用 真係要好有心機先得。
      就咁用marker不寫上去得唔得呢?

      刪除
  2. 睇到小b上學,有d擔心第時anki上學我會唔捨得佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有一年就到anki啦....
      唔知點解, 我又無唔捨得啵, 反而爸爸就有囉~

      刪除
  3. 真係話咁快就返學,希望佢地努力學習啦!
    我想問下HK學費貴嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一dd學校啦, 不過N班就一定係貴囉, 因為無學劵嘛!!

      刪除