2014年7月16日 星期三

有樣學樣

一向都話小朋友模仿能力超高, 最愛模仿身邊人, 所以當我們在小朋友面前, 言行舉止一定要非常小心, 萬一小朋友們將我們不好的壞習慣都學會在自己身上那就麻煩了, 到時真的要罵又不能, 要教又好難嚕...

近半年, 小B就好像錄音機一樣, 經常將我們的口頭禪重播又重播, 除此之外小B還將我們日常的生活小細節學到足, 爆笑場面一籮籮.

唔講都無人知...現在小B已經可以自己用風筒來吹頭啦, 因為我和姨姨每日洗完頭都必定要吹頭, 所以小B好快就已經學會了, 而且每次都不用別人幫忙, 以為自己好大個女.

另外早晚洗面後, 小B又會要求我們給她一塊化妝棉, 然後在面上左拍拍右拍拍, 模仿我和姨姨.

自一歲多以後, 每次食飯時小B一定要用大人筷子, 雖然我們沒教她, 但她好早就已經學會了用筷子食飯夾餸, 因為小B見我們個個都是這樣嘛, 所以好快就自學成功, 當然手勢完全錯誤啦, 唯有等返學時有待老師幫忙矯正. 

飯後小B又會主動幫忙收拾碗筷, 因為婆婆日日都是這樣, 所以又學...

從生活上好多細節中, 小B都已經學足大人們, 証明小朋友就是愛模仿.

話說星期六, 我和姨姨帶了小B去Shopping, 試衫時...小B突然又要跟我們一起去試衫, 每當我們換一件衫後, 小B又要求我們幫她換上另一件新的, 結果試幾件衫玩足差不多30分鐘, 哈哈~

姨甥裝?!
 姊妹裝+小B九唔搭八裝?!
好...有機會再分享一下小B的爆笑記錄.





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page, 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

10 則留言:

  1. 有趣!! 相信小B 係一個好家姐

    回覆刪除
    回覆
    1. 對住佢, 簡直係爆趣先岩, 因為日日新鮮, 哈哈~

      刪除
  2. 哈哈,好得意!
    佢地真係學野好快,所以小心言行舉止呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..我地有時好快講左痴線, 妖之類嘅字眼, 點知轉個頭小B就不停講喇, 好彩佢宜家知道唔講得就無再講咋, 如果唔係就麻煩啦~

      刪除
  3. 回覆
    1. 係超快, 有時以為佢唔識嘅野..原來暗地裡已經學識左只係我地唔知!!

      刪除
  4. 小B真係好得意,好鐘意佢哋宜家呢D扮大人嘅行為,超爆趣

    回覆刪除
    回覆
    1. 係, 見到佢地成日有呢d模仿大人嘅行為真係次次都笑死我地架~

      刪除
  5. 好得意呀,姨甥裝好得喎!
    有個姊妹幾好,一齊shopping一齊扮靚,遲啲小B都可以同妹妹B一齊玩一齊扮靚~

    回覆刪除