2014年7月8日 星期二

好App推介 ~ Printic

多謝查媽美子, 多謝NT分享, 我才得知有個曬相App叫Printic, 只要於第一次落單時輸入Promotion Code - "741EF6", 就可享$55 Credit優惠, 既然可以免費曬相, 我又豈能不試呢, 哈哈!!

嘩...由落單到收相, 只需短短3天時間, 果然高效率.
最喜歡的就是可於相片中寫下溫馨語句.
雖然是免費, 但相片質數絕不馬虎, 即使要付款沖印, 價錢亦尚算合理, 就以我今次選了7張為例, 好像都只需約$41左右.

如果你需要曬相, 而對這個優惠又有興趣, 那就快快Download Printic來試試啦~

9 則留言:

  1. 真係咁正? 等我又試下先

    回覆刪除
  2. 多謝分享!
    依一年只会晒学生相外,生活相影太多,未有時間執去晒呢!

    回覆刪除
  3. 等我又玩♡^_^♡ ♡^_^♡ ♡^_^♡

    回覆刪除
  4. 有得免費曬相,我又玩下先^0^

    回覆刪除
  5. 我都啱啱分享咗,有免費真係好開心呢。。wahaha

    回覆刪除
  6. 好似好正咁喎~
    等我又試試先

    回覆刪除