2014年7月15日 星期二

兩母女的週日

星期日爸爸要返工, 無事幹又唔想太虛度, 最終媽媽我決定帶小B到附近商場行街街...

行街前當然要找間餐廳醫飽肚子先啦, 即使我唔食小B都要食嘛, 唔知點解每次只得我和小B單獨相處時, 小B總是變得好乖巧, 相反爸爸在場小B就會一反常態, 所以我還是比較喜歡單獨跟小B在一起的時候, 或許我和爸爸兩人於小B心目中早已分出了誰是嚴母, 誰是慈父, 所以...我想大概應該是這樣吧, 哈哈!!

一早應承了小B乖就去睇玩具, 結果竟然係滿載而歸囉, 究竟媽媽我何解會突然變得咁順攤?!  (答案係我都唔知點解)

去到反斗城門口, 有人拿拿臨鬆開我手跑入去, 超攪笑...

小B話這個BB是妹妹, 而為了小B可以當它是妹妹般照顧, 不用經常爭著妹妹B來抱/餵奶, 所以想也不用想就決定買這個BB給小B喇.  (婆婆話好多時妹妹B食奶, 小B都會爭住餵, 攪到婆婆餵唔到奶之餘, 妹妹B又喊, 好煩~)
看...小B見到妹妹時有多開心, 哈哈~
昨天於泳池見到有小朋友玩水槍, 結果小B一見到又話要買.  算, 今年還有多次機會游水, 幾十元一枝就讓她開心一下.
最後我更買了一副青蛙游水鏡給小B, 免得她眼睛入水時呱呱大叫.

每次見到這堆波山都嚷著要玩唔肯走...
 見到Baby Food又話要...我當然唔買啦.
最後小B所得的戰利品如下...回家時小B還高呼好開心呢.
這樣於反斗城又消磨了一個下午嚕!!

另外...我想講, 我終於都等到可以同小B一齊行街Shopping的日子啦, 呵呵~





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page, 有興趣的話就入黎Like一下啦!!  ^^

2 則留言:

  1. yeah!! 小b可以獨佔你一人, 而且又有咁多收獲, 相信佢一定好開心 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 所有小朋友都係一樣, 只要係去玩去買玩具就最開心... ^^

      刪除