2014年7月18日 星期五

美甲貼

生囡都有生囡好, 因為生囡可以跟媽媽一起扮靚靚, 所以媽媽我就可以大條道理去用爸爸錢買化妝品, 買指甲油以及買靚衫喇, 看來生囡最受惠的應該都是媽媽我啵, 哈哈~

最近小B見姨姨美甲回來, 有個小朋友又嚷著要去美甲, 結果我們只好買些美甲貼紙給她玩玩, 始終指甲油有化學物料, 不太適合年紀少的小朋友嘛, 唯有暫時用貼紙代替.

小B一見到這張Hello Kitty美甲貼紙立刻高呼好靚...然後當然馬上要玩啦.
小小玩意足以夠小B開心一整晚, 小朋友就是這麼天真簡單.
 Zoom近一點看...
其實這些貼紙都是好看不好用, 因為只貼貼紙未有塗上甲油去保護, 結果好快就甩得7788.

遲些等小B再大一點, 媽媽就可以有伴一起去做指甲啦, 嘩哈哈哈~





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page, 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

11 則留言:

  1. 回覆
    1. 幾十蚊就可以滿足到小B扮靚嘅慾望, 哈哈~

      刪除
  2. 嘩,好靚呀,第時仲可以一齊行街、買衫、set 頭....嘩,happy ^^

    回覆刪除
  3. 好靚呀。。。我都好想玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 買定俾B Be玩差唔多架啦, 好快你就有伴一齊玩, 哈哈!!

      刪除
  4. D貼貼真係for nail架? 好得意呀!

    回覆刪除
  5. 貼咗貼紙之後好靚喎﹗遲D可以日日同媽媽交換扮靚心得啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀..我真係好期待可以同佢地一齊扮靚Shopping嘅日子架~

      刪除
  6. 生囡可以一齊扮靚真係好開心架~
    呢個指甲貼好靚呀, 我諗遲d阿女都會要玩呢個~

    回覆刪除
    回覆
    1. 買定差唔多架啦, 可能你阿女好快就會要求你同佢一齊整指甲, 哈哈~

      刪除