2014年7月11日 星期五

再戰Gap

繼昨天Lunch去Gap掃貨後, 今日跟同事們再一戰, 結果我又拼了一少袋戰利品回來嚕!!

今次5件貨品中, 有3件是妹妹, 2件是家姐, 証明我真的沒有大細超呢, 哈哈... 
同事昨天Lunch跟我戰完尖沙咀Gap後, 晚上再轉戰沙田Gap, 只可惜她說沒一件東西看得上眼, 就連我們覺得超抵的打底背心都沒有貨呀, 那即是說...我可以省回不用去了.

有時我發覺自己的戰鬥力都真的蠻強, 連續兩天寧願放棄午飯小睡的時間, 匆匆忙忙用20分鐘時間走到海港城, 再用20分鐘時間回公司, 即使熱到整個人快要溶掉, 為了買平貨, 還是那樣堅持, 勁呀!!

不過今日已經是折上折的第2天啦, 好多減價中的靚款, 好多細Size都已經所剩無幾, 所以如果再過兩天才去的話, 應該都沒什麼東西可以買到了.

好...今次折上折優惠對我來說已經圓滿結束, 下次再有折上折時再去拼過.





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page, 有興趣的話就入黎Like一下啦!!  ^^

6 則留言:

  1. 我仲未睇呀, 次次經過都見勁多人, 仲唸住今晚放工係SHATIN個間贂下TIM=.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 沙田個間我都無去, 不過見朋友星期日去行都買到好多野...

      刪除
  2. 我都好想去血拼,可惜重未放監

    回覆刪除
    回覆
    1. 大把機會俾你血拼, 遲d仲要買埋俾妹豬妹, 到時拼到你窮都似, 哈哈!!

      刪除
  3. sun 經過想入去, apple 喺度爆喊話唔入...搞到冇得入. 嗚嗚

    回覆刪除