2014年7月21日 星期一

Sunny To Heart Photography

妹妹B第一輯影樓相終於到手啦...這是攝於妹妹B三個半月大時.

今輯比起小B當年第一輯攝於半歲大時的相感覺真的Baby一點, 不過由於妹妹B於拍攝當日實在不肯合作, 結果整輯相出來效果只屬一般, 當然這絕不是攝影師的問題啦, 所以公道一點, 我還是要讚一讚Sunny的專業和愛心.

說實話, Sunny真是一個好有耐性和好有愛心的攝影師, 就連爸爸都對他有讚無彈(非常少有), 可惜妹妹B實在太難攪, 所以即使Sunny出盡法寶還未能令妹妹B進入最佳狀態, 相反非主角的小B則勁興奮, 或許今次媽媽安排妹妹B於三個半月拍照是一個錯誤的決定, 終於明白何解會有那麼多人說安排初生BB影相最終辛苦BB之餘又苦了自己.

希望待妹妹B大一點, 媽媽再安排影家庭照時, 妹妹B會變得合作啦!!!

好...去相

大喊過後終於笑了...
穿起裙仔還像男仔...
青豆妹妹B...
熟睡中...
Sweet Sweet~~~~
家姐錫錫...
可愛美人魚...
突然正經的倆父女...
最後攰到訓低...
 Wakakakakaka...多謝各位收睇~






最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

21 則留言:

  1. 妹妹笑得好開心喎!!
    初生BB相應該真係要初生階段呀,要再早啲影,趁佢食飽就淨係識瞓嘅時候,會容易好多。小檬果時17日就最perfect! 食飽任你舞,玩到尾都冇喊過,B be 4日人仔同兩個月果輯都OK冇喊。。
    你快啲繼續第三個,再試啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 坐月時廢事攪咁多野嘛...不過不得不承認, 食飽就訓訓飽就食嘅bb真係好影好多, 相反妹妹今次超唔合作, 唯有遲D大D再影過..
      至於第3個就唔洗客氣喇, 哈哈~

      刪除
  2. 唔係呀, 都好靚呀!! 第1張妹妹b 超得意呢 ^^

    回覆刪除
  3. 妹妹B笑得好甜呀,其實係頭髮短先覺得似男仔,遲啲頭髮長番扎條孖辮就OK啦~
    爸爸錫媽媽果張,小B望住個樣好似呷醋咁樣嘅~ :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 小B呷醋都唔奇丫..佢好唔鐘意爸爸攬我拖我架, 佢見到的話死都會同我爭, 仲會叫爸爸唔好攬媽咪 ~.~

      刪除
  4. 妹妹B好可愛呀,而且好上鏡,你地一家人果張,好sweet sweet 添 ^^

    回覆刪除
  5. 唔係呀,影得好好呀,第一幅妹妹好靚呀!我包包6個月時去sunny度影,又唔笑又扭眼訓(>﹏<)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地第一日影時, 妹妹扭到傻左, 最後玩左兩粒鐘都唔惦, 好彩sunny主動幫我再約期影過咋~

      刪除
  6. 你老公kiss你個張,家姐表情好攪笑,好似好奇怪做乜爸爸kiss媽媽 XD

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 襯宜家仲細個先可以sexy下, 遲d大左就唔得架啦...

      刪除
  8. 我都覺得影得好靚呀!好sweet好warm,你唔講完全睇唔出小b大咸完

    回覆刪除
    回覆
    1. 全靠攝影師捕捉得好咋~~~
      其實我手上仲有一大堆妹妹B喊樣嘅相, 不過唔靚就無謂post出黎啦.

      刪除
  9. 我鐘意青豆妹妹既造型啊~~~因為ee我好鐘意青色架..XDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔怪之得你張大頭相係青色大爺啦, 哈哈~

      刪除
  10. 都唔怪得妹妹嘅 始終去到生寶地方 又俾d閃燈燦住. 我個人認為 newborn 係自己屋企影就好d。 6 個月大後先影studio 一來眼仔比較成熟唔會被閃燈傷害 二來比較易適應。

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋企光線唔太夠嘛, 所以先去studio影, 點知...
      唯有大d再影過~

      刪除
    2. 光線總有辦法攪嘅 唔怕啦 大把機會

      刪除