2014年7月17日 星期四

自家影學生相

下星期媽媽要去小B學校開家長會, 到時還要準備一打學生相給老師, 不過直至今時今日媽媽還未有空帶小B外出影學生相呢, 加上婆婆家附近的舊式影樓都一一結業, 除了樓下那間影十次都無張得的沖曬店之外, 唯一選擇就只有快圖美.

姨姨知道我打算帶小B到快圖美影學生相後, 就建議我們不如先試試自家影喇, 因為快圖美$60才得8張, 若然要12張的話, 確實一點不化算, 再者...出外影又未必一定靚, 所以最後還是決定由姨姨操刀試試吧.  反正學校又已經收了小B, 這一打相都只是在學校內用, 即使不專業, 應該還可以接受嘛...哈哈~

其實自家影都頗有難度架, 因為小B一向影相都唔多正經, 所以要影張見得人的學生相絕非一件易事啊.  結果影了幾十張, 大家都開始沒耐性了...

最正經最令人滿意的就只有這張 (但頭仔側了啵)!!
唔明點解每次笑都要側頭...難道會靚一點嗎??
影學生相過程中NG了十萬九千次, 一見到小B下面幾個樣, 大家有無想打鑊佢呢, 哈哈~
好, 相已影好...接下來就要快快手拿到快圖美沖晒嚕.





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page, 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

28 則留言:

  1. 我都好怕幫小朋友影學生相 真係好難要佢地正正經經

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...我之前帶小B去影過幾次証件相, D叔叔都係求求期影幾張俾我揀就算, 但其實無一張係靚嘅, 唔靚係因為根本影得唔正經, 一係就唔望鏡頭, 一係就唔肯笑, 一係就坐得衰衰咁, 所以一諗到要出去影學生相, 都真係確實有點掙扎.

      刪除
    2. 係架!我通常都要影幾十張無走雞!影咗成個鐘都試過... 所以一聽到證件相呢3個字我個心都會離一離

      刪除
    3. NT哥哥,幾時幫我一家四口影證件相呀,仲有工人姐姐,要交相比校車粥粥呀

      刪除
    4. 嘩,估唔到原來NT哥哥原來唔多like 影學生相.....嘻嘻....NT哥哥幫巨龍影果張好得 ^^

      刪除
    5. Gen Mami.. 姐姐都要?哈哈哈 隨時都影得喇

      刪除

    6. 原來你都有搵NT哥哥影巨龍B,點解冇post相嘅?巨龍BB咁可愛,點影都靚啦

      刪除
    7. Samsam 哈哈哈 影開無乜所謂嘅 不過確係唔易

      刪除
  2. 回覆
    1. 証明小b係一個超貪靚嘅小朋友, 佢係呢方面嘅知識, 可能多過佢亞媽我, 哈哈~

      刪除
  3. 同小朋友影學生相真係頭都大埋!! 好彩有個咁叻ge ee咋!! 抵讚.

    btw, 快圖美係$75/16張. 都算..."化算"了....

    回覆刪除
  4. 哈哈, 自己影同出去搵人影都一樣咁高難度呀!

    回覆刪除
  5. 通常加十元有隻CD,我会用个free software 整一張4R 有8張学生相,再拎番去晒幾多都得,但留意有最低消費!
    你都話幫小B影到张相丫,一仔一張都影唔到!

    回覆刪除
  6. 都影得幾好呀,好好笑容呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 影相嘅時候心情好嘛...所以咪好笑容囉, 因為我地話影完相就有雪糕食, 哈哈~

      刪除
  7. 側側地又笑笑地,真係好可愛好靚呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 姨姨你成日讚小b...俾小b知道一定開心死佢都似~

      刪除
  8. 醒目呀,咁快就知37面側側地影會靚D尖面D

    回覆刪除
    回覆
    1. e..又好似真係尖面d啵, 哈哈哈哈!!
      媽媽都唔知嘅野, 竟然小b知添, 勁~

      刪除
  9. 37面靚呀!小B貪靚呢,嘻嘻

    回覆刪除
  10. 下面3張小B外鬼馬!!

    回覆刪除
  11. Amy mama 你影得好好呀, 影得好sweet好靚女~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我對影相係零天份...所以今次都係姨姨幫手影架咋, 哈哈!!

      刪除