2014年7月10日 星期四

血拼Gap

今日起至16號, 全線Gap又做特價啦, 作為媽媽的我, 除了Lunch時間可以偷閒Shopping外, 根本就再無多餘時間可以空出來讓我Shopping, 所以今早從同事口中得知此消息後, 兩個媽媽馬上約好Lunch去血拼.

我們寧願犠牲食飯時間都老遠走過海港城...目的就是為了慳$囉, 哈哈!!

大約45分鐘左右的戰鬥時間, 從超混亂的貨場中左挑右選, 結果買到一少袋戰利品...共9件.
所有減價貨品, 3件再7折, 5件再6折, 唔買又豈能對得住自己...
小B收穫 - 上衫 x 2, 長褲 x 2

妹妹B收穫 - 短褲 x 1
原本公平起見, 媽媽想兩姊妹的收穫分配得平均一點, 只可惜適合妹妹Size的選擇不太多, 而且細Size大多主要是新貨無特價, 加上妹妹大得比家姐快, 好多衫穿幾次後就已經再無機會穿, 再者家中還有5-6套新衫洗了還未穿呢,  所以今次就唯有轉攻買給家姐嚕.

另外媽媽自己都買了4件背心呀, 全部都超抵...特價後再折, 有3件只需$16.8, 餘下一件貴少少, 折後$28.8, 哈哈~

決定星期六再到沙田Gap一Gap, 希望又可以買到平野啦.





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page, 有興趣的話就入黎Like一下啦!!  ^^

7 則留言:

  1. Like 左, 支持呀, 可以成日見到小b同妹妹b~~~~~~~
    真係好抵@@

    回覆刪除
  2. 我都買左粉紅色褲仔俾南瓜妹。

    回覆刪除
  3. HK GAP都幾平wor....我都係得lunch 先得閒shopping 咋,不過shop完就即刻要返office 泵奶,都好忙!

    回覆刪除
  4. 我都專登去行過來,但係...無乜男仔衫抵買呀...

    回覆刪除
  5. Gap 已經成為我地大愛之一,個日如果得閒都會去!

    回覆刪除
  6. 睇完你BLOG之後, 我LUNCH TIME去左CWB, 買左衫俾C6 (因為佢係KR一件都無買呀~~~~~)

    回覆刪除
  7. 我唔知有優惠添,星期五lunch都冇去掃貨,唸住上gap個網(我同事有個msg話入promotion code都一樣抵),又去唔到,嗚嗚~~

    回覆刪除