2014年7月3日 星期四

小B兩歲半啦

1.7.2014

話都無咁快, 小B已經足兩歲半大, 朋友們經常話覺得小B大得快, 從外表看來亦開始帶點少女味, 其實媽媽我都覺得係架, 惜日的BB樣已經好難再從小B臉上找到了.  雖然話就話好想妳們快點長大, 但當看著妳們真的長大以後, 心中又好不捨得, 難道做媽媽的都是這麼矛盾嘛?!

30個月大...好早之前就已經步入了Trouble 2階段, 雖然小B未算非常難攪, 但她確確實實比從前反叛得多, 所以最近爸爸媽媽婆婆姨姨都好激心呀, 唯有寄望9月開學後, 小B會變得乖一點啦.

今日雀屎姨姨約了媽媽去High Tea, 既然姨姨單拖都帶一對仔女出來, 那我又豈能不帶小B呢...再者小B從小就喜歡跟他們一起玩嘛.

為了找個中心點又方便大家, 我們只好選擇 - 荃灣.

正所謂未出發先興奮, 我和小B在等候西鐵期間, 有人已經不停問我車車幾時到?  哥哥姐姐邊度等我?  結果呢...一見面又突然扮怕羞, 唉~  (不過我都發覺小B越大就越怕羞似的, 每次出來玩都例必要先熱身, 而小B這種慢熱型亦似足媽媽我, 哈哈.)
原來兩個大人帶著三個年紀相若的小朋友出街是蠻有難度的, 因為當他們三個都不合作要周圍跑時, 我們兩個大人根本就沒可能捉到他們, 當然作為緊張大師的我就死Mark住小B唔放啦, 始終商場人多, 真的怕她會走失嘛.  所以我真心佩服雀屎, 可以經常一拖二出來玩, 見到朋友忙得團團轉時, 媽媽我真心知道自己能力未夠, 短期內都一定不會有膽量這樣挑戰自己, 哈哈~

就讓三隻甩繩馬騮先來張合照吧...
(叫三個一齊望鏡頭, 結果三個都唔聽, 求求期期入鏡當成功.)
High Tea過後, 我們本打算帶三隻馬騮到荃灣公園玩, 只可惜天公不造美, 當我們離開餐廳一刻竟然落大雨呀.  噢...三個小朋友頓時感到非常失望, 最後我們為了避雨就唯有於商場內周圍玩, 周圍逛來打發時間喇.
就這樣我們又渡過了整整一個下午啦~

16 則留言:

  1. 其實...我一直都覺得小b有d熟口面...今日睇睇下....原來佢好似我表妹細個個樣..........hahahahahhaha, 小b永遠都係mama你心中既小baby~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈..我同事又係話小b好似佢朋友個女, 睇黎小b呢d樣實在太普通了, 哈哈~

      刪除
  2. 咁快就兩歲半,時間不留人呀! 希望佢地讀書真係會乖D啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望會乖d啦..我朋友個仔返左N班之後確係乖左~

      刪除
  3. 小B真係好有少女味, 越大越靚女!

    回覆刪除
  4. 話咁快就2.5age真係大個女好多呢,好成熟ar

    回覆刪除
  5. 我都未試過一拖二,難度係10分,滿分。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我俾夠20分, 難度爆燈.
      所以係妹妹一歲之前我都唔會有膽咁樣挑戰自己...

      刪除
  6. 小b 2.5 歲快樂呀 ^^
    係喎,小b 的頭髮長左好多啊,靚靚 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢d頭髮算長得慢...咁耐以黎都無乜點剪過後面, 我見好多小朋友都已經過晒膊頭, 可以紮到好多花樣~

      刪除
  7. 咁快就兩歲半,真係大個女啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係...小朋友真係大得好快, 快到我都唔太捨得佢大得咁快~

      刪除
  8. 睇住小B大, 我都好感觸, 佢地大得好快呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 遲d返學之後有埋自己朋友仔就更加覺得佢地大個仔大個女添啵~

      刪除