2015年10月27日 星期二

Hayden's 4th Birthday & Halloween Party @ Playhouse Megabox

星期日...我哋一班大大小小嘅好朋友又出動去玩啦, 今日大家都玩得好開心好盡興.

一去到Playhouse登記完畢, 小朋友進場後就馬上四散, 其實喺呢D地方開Party, 場面真係較難控制, 不過最緊要就係小朋友開心嘛!!

話明場面難控制, 當然影相亦有一定難度啦, 結果到最後我地更加發現原來無同主角Hayden合照呢, 噢~  

今次再去Playhouse玩, 無咗大爺同大爺媽陪玩, 小B竟然無平時玩得咁放, 而且仲經常要痴住媽媽, 攪到媽媽一齊擒高擒低, 真係好攰好攰.
結果玩完一輪, 媽媽就宣佈投降, 好彩小B亦都已經投入, 可以自己跟朋友仔一齊四圍玩.

好啦...Party差不多要開始, 準備Party前, 我哋當然要換上萬勝節裝扮啦...

估唔到小朋友們原來都好期待扮鬼扮馬一刻啵, 哈哈!!
Party開始了 @ 我們這一班 (其實我哋自己都未齊人, 不過唔好理啦, 因為已經好混亂)
玩下食下傾下笑下...是大家的指定動作吧.
最後大部份出席嘅小朋友都好乖乖肯企埋一齊影張大合照, 然後大家喺一片歡笑聲之中又渡過咗大半日嚕.
而媽媽我最開心當然係集郵成功可以同梓瀧合照啦, 嘩咔咔咔~
另外我要代朋友特別鳴謝檬媽幫忙呢!!  ^^





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

6 則留言: