2015年10月13日 星期二

試用 - GOO.N 日本大王柔軟紙尿片

其實今年初時我哋都有經MyBB試用小隊試用過大王嘅紙尿片, 當時一試之下就愛上咗大王, 然後妹妹都持續用了大王好一段日子架, 不過後來媽媽基於師奶心態就幫妹妹轉用了另一款價錢比較平嘅紙尿片(F牌), 當然質量亦相對無咁好啦, 但大前提係唔過底, 唔漏尿我都已經接受!! 

今次再有機會試用升級版GOO.N 日本大王柔軟紙尿片, 真係好開心~
其實妹妹宜家已經有25磅左右, 應該係時候要轉用大碼片, 但我哋屋企仲有存貨, 所以遲遲未開始轉用大碼, 而今次妹妹試用大王中碼時又出奇地合身啵.  你知啦...片片碼數越大就越貴嘛, 有得揀當然唔希望咁快轉大碼啦~

一度之下, 原來大王比P牌大條架, 難怪妹妹會合身啦.  (現用P牌...腰位及脾位都窄)
今次全新尿片系列配合升級超薄設計, 透氣表層, 吸收更快, 另外可減少40%表面水份殘留, 令小朋友Pat Pat更加乾爽.   而透氣表層亦添加了維他命E滋潤肌膚, 3D壓紋減少肌膚接觸點, 改善敏感, 不容易令Pat Pat變紅, 真係讚讚讚~

妹妹:
我知影相係要笑, 不過我鐘意敷衍笑囉!!
都唔明媽媽點解成日都影我著片片嘅相架?!





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

1 則留言:

  1. Oh i missed! 又有得試用真好!包包都一直用緊架!

    回覆刪除