2015年10月12日 星期一

言語治療(四)

相隔兩星期, 今日又要再去上言語治療訓練, 不過由今個月開始, 每逢星期六都要回校上興趣班關係, 結果再去上言語治療訓練時就會變得好趕好趕, 已經無食早餐嘅小B連午飯都無時間食, 唯有媽媽接放學前去麥當當買定薯條, 魚柳包俾小B喺巴士醫肚, 希望這些趕頭趕命嘅日子好快可以過去...

停咗一星期, 加上之前中秋國慶等假期又經常早出晚歸, 再加上病了好幾日, 所以這兩星期實在沒太多時間去幫小B練習, 本以為言語治療師會話小B進度停滯不前, 但今次又出奇地有讚賞聲音啵, 哈哈!!

有人讚...當然值得開心啦~  (基本上小B本身就係一個Happy Girl, 所以經常都可以見到小B笑架)
今日雖然未有加入新嘅發音字, 可能言語治療師見我哋停咗一星期, 所以主力重溫, 而最後言語治療師嘅評價係....

1. 要用氣嘅發音字變得比之前穩定
2. 即使有時未有用氣發音, 但一經提點就會讀得正確
3. 開始能夠掌握言語治療師教嘅技巧, 所以進度亦相對快了
4. P音已經可以連句子講, 用句子講出P音字時亦都開始準確
5. K音都已經穩定, 可以跟詞語一起練習
6. H音雖然上一堂才教, 但因已掌握用氣技巧, 所以比起學P音同K音時快
7. L音跟N音字雖然有時分唔清, 但只在於鼻音重了, 所以聽者絕對能夠明白, 亦會知道小B講乜東東, 所以唔浪費時間糾正, 只要小B日後運用舌頭再有改善, L音跟N音自自然然就會分得清

雖然言語治療訓練還是要繼續上, 不過見到小B有進步真係開始鬆一口氣, 相信對於完成治療嘅日子已經又近咗一步.

小B你要繼續加油, 爸爸媽媽同妹妹都支持你架~

P.S: 每次當媽媽幫小B練習練到氣餒, 又或者小B唔肯練習激嬲我時, 小B爸就會叫我一係嘗試接受小B這種缺憾美, 真係吹脹!!





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

4 則留言:

  1. 加油加油﹗小B一定得﹗愛美媽媽都唔好氣餒呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會同小b一齊努力嘅....其實有進步已經好開心 ^^

      刪除
  2. 有進步,距離成功又踏近一大步~加油

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 今次俾人讚有進步, 最開心就係媽媽我.
      平時練習嘅過程真係嘔左我唔少血架~

      刪除