2015年10月22日 星期四

旅遊保分享

近來見Blog友仔們相繼出遊記, 突然令我諗起6月初時去台灣買旅遊保後嘅激氣事, 真係講起就無名火起.
事緣早於5月初時喺FB見到某公司做旅遊保推廣, 結果我哋一家四口就經佢哋買咗份旅遊保喇, 點知返港後好不幸地有兩件損毀物品要向保險公司索償, 但直至目前為止我仍未收到一個保險公司嘅回覆, 而我當然亦好鍥而不捨地隔幾天就打去追問一次情況啦, 可惜每次負責我Account嘅職員都只會回答我一句: 仍在等上司審批中, 會盡快幫忙處理, 然後就打發走我!!

事實上所有文件及申報表我都已經早早交妥, 真的有需要用那麼長時間去審批嗎而當日遞交所有文件後, 明明經SMS回覆我話會於7個工作天內以書面形式回覆我的, 7日又7日的過去, 仍然未收到一個應有回覆雖然今次要索償嘅金額唔係大, 但既然我買得保險, 有得這個保障, 是否就應該要得到合理回覆及索償呢.... 

...唔開心嘅事唔想再提, 既然金額唔係大, 我決定選擇放棄, 就讓保險公司鐘意回覆我時才再回覆我吧.

雖然今次買旅遊保令我就有個唔太開心嘅結局, 但去旅行點都一定要買旅遊保嘅, 始終人在外地, 有個全面嘅旅遊保障先可以令自己玩得安心又放心嘛, Right!!

前陣子我因選購家居保時留意到富衛呢間公司, 而我亦都順便搵到佢哋嘅旅遊保險俾大家作參考, 將要去旅行而又未買旅遊保嘅你不妨去睇睇.

另外富衛仲推出咗一個免費航空保險計劃, 費用全免之餘仲可買多個安心, 超讚!!

富衛仲有一個平台, 入面有好多精選文章, 相信對於保險唔太熟悉嘅人或多或少都會有幫助.
富衛Blog

有些文章個人認為都幾值得睇, ...親子旅行小貼士等等文章.

黎緊下年三月, 我哋一家四口將會同朋友們一齊去泰國, 今次我哋一行十幾人一齊去, 有大又有細, 真係未出發先興奮啊, 哈哈~~~~~~~~





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

2 則留言:

  1. 旅遊保咁耐架咩?我有次去台灣睇醫生返黎好似三星期攞返全數lu!

    回覆刪除