2015年10月8日 星期四

K1班親子萬勝節吊飾

繼上月嘅親子中秋燈籠後, 今次又有另一佳作...親子萬勝節吊飾是也~

其實學校係咪想考驗一下父母嘅藝術細胞有幾多呀?!  點解小B學校總係特別多親子勞作做架?!

上星期當收到學校通告話要做萬勝節吊飾時, 媽媽我頭頂上嘅烏鴉不停在閃過, 然後心裡一沉, 最後攪盡腦汁都係毫無頭緒, 結果我決定今次來一個低B班作品, 最重要係可以讓小B大大投入跟爸爸媽媽一起參與嘛.

今次嘅吊飾全部係利用公司物資, 雖然學校有話要用環保物資, 而我這款吊飾亦完全談不上環保, 但有吊飾交總比無吊飾交好了, 哈哈!!

一般剪貼嘅勞作, 其實非常簡單, 媽媽預先剪好所有眼耳口鼻, 然後再等小B同爸爸一起貼貼貼, 最後出來就變成這個樣子啦...
(P.S:  雖然我很醜, 但樣子卻很惹人笑啊)





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

17 則留言:

  1. 回覆
    1. 竟然讚靚, 你真係俾面, 哈哈~

      刪除
    2. 做完出黎, 小B自己都話好醜怪, HAHAHAHA~

      刪除
  2. 哈哈~~唔係丫,都幾得意呀~~~
    見到就好想笑,好可愛 ^^

    回覆刪除
  3. 第一眼都幾靚呀!有時老師評分角度唔同,簡單也好,小B有參與其實仲好啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 評分呢D我唔理啦, 我地都係只在於參與者~

      刪除
  4. 好快就坐到藝術總監個位喇

    回覆刪除
  5. 應哂節呀呢個,都整得幾靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 由於有一半都係小B做嘅關係, 所以就算個樣唔係太靚, 但我都覺得好靚架, 哈哈~

      刪除
  6. Ok喎,一啲都唔醜,我重覺得好得意添呀^_^

    回覆刪除