2015年10月13日 星期二

百厭嘅下場

噚晚當我正在沖涼之際, 突然聽到婆婆鬧倆姊妹, 大概係叫倆姊妹要收拾玩具, 又叫倆姊妹唔好擒梳化跳梳化之類, 可惜有人唔聽話, 完全當婆婆說話係耳邊風, 而婆婆亦有講...轉頭跌落地唔好喊住同我講好痛, 不過倆姊妹一樣無有怕繼續擒繼續跳繼續大笑.  點知當我一由廁所走出黎嘅時候, 我就剛好睇住家姐從梳化跌落地下喇, 仲要係跌落一堆玩具堆中, 問你死未!!  結果有人當然係爆喊收場啦, 不過我同婆婆一於少理, 因為係有人唔聽警告在先, 所以後果當然要自負嘛.

然後小B喊咗大約10分鐘, 我同婆婆依然無理過佢 (突然覺得自己好狠心呀), 之後小B自己走入房繼續喊, 呢個時候...妹妹竟然跟家姐走入房, 攬住家姐以示安慰, 雖然見到呢一刻我真係有點安慰, 不過我都係當睇唔到, 免得家姐轉頭又走過黎撒嬌, 我話過...只要係佢哋唔聽話而造成嘅損傷, 我係一切唔會理會架.

事後我再問小B仲敢唔敢唔聽警告, 仲敢唔敢擒梳化跳梳化, 呢刻當然係答唔敢啦, 不過我絕對有理由相信過兩日又會再次打回原形.   

今早有人負傷返學, 唔知學校會唔會以為小B慘遭家暴呢?!
落樓時...有人知道自己臉上有瘀傷, 馬上要求媽媽拍照給她看.
希望有人藉著今次百厭嘅後果, 會變得聽話一點, 我真係唔希望下次要係要帶倆姊妹去醫院縫針囉~





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

2 則留言:

  1. 擒梳化跳梳化 --> 真係唔知有咩好玩呢? 佢地真係覺得好玩, 難為我地又驚又心痛, 真係要忍心扮唔理佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係扮架, 我真係無理佢, 直到佢喊完收晒聲走埋黎, 我先問佢仲敢唔敢再跳!!

      刪除