2015年10月19日 星期一

大閘蟹之夜

一年一度大閘蟹季節又到啦, 唔記得由幾時開始, 一向唔好大閘蟹嘅我竟然迷上了大閘蟹, 雖然我唔算瘋狂, 但每年點都要食番幾隻先開心嘅.  今次朋友們為咗方便我一湊二, 所以黎咗我屋企開餐, 點知爸爸今日放早呀, 可以一齊食食食, 真好...  (其實爸爸唔好蟹架, 但有佢睇住妹妹, 咁我就可以慢慢食嘛, 哈哈!!)

每次經我哋手整嘅蟹, 賣相都唔會靚...  有人話要反轉蒸, 有人又話唔好反轉, 結果我哋選擇一輪反, 一輪唔反, 其實正確蒸蟹係要反定唔反架?!
今次朋友喺三陽泰買蟹, 靚女買蟹待遇寧捨不同, 買10隻送1隻, 最後我哋買咗12隻, 另外仲送咗薑, 黃糖, 拆蟹工具等, 不過今次D蟹就唔太多羔, 所以只係一般般.

其實小朋友應該唔食得大閘蟹, 但胃食嘅倆姊妹都分別淺嘗咗幾口...

人少少, 開開心心又一晚, 幾時都話放假係要同朋友聚聚先開心嘅.
第一擊之後期待第二擊, 如果有朋友再約就好啦, 哈哈~





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

8 則留言:

  1. 大閘蟹我都唔"好"的, 我嫌麻煩

    回覆刪除
  2. 好耐無食過啦,兩姐妹有機會食已經好幸福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似佢地咁細個嘅時候, 我應該無機會食, 哈哈~

      刪除
  3. 回覆
    1. 好想好想再食, 不過我哋班朋友每年都只係約到食一次, 所以今年都唔知仲有無人陪我食LU~

      刪除
  4. 大閘蟹,正啊,好好味....我都好耐冇得了,真係搵日去食先,heehee^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我決定搵日要自己買番屋企食先得, 哈哈~

      刪除