2015年10月6日 星期二

激死媽媽系列(一)

香港居住地方淺窄應該是正常的吧....有了小朋友之後家居變得更窄也是正常的吧~

但當人人都想盡辦法騰出空間俾小朋友嘅時候, 我家老闆竟然係想盡辦法騰出空間俾自己玩魚囉, 真係激到我彈起再彈起!!  @@' 

這個48吋魚缸櫃未免太阻地方, 我真係好想好想丟咗佢呀.
一直叫我家老闆買套小朋友檯櫈俾倆姊妹, 老闆就話無位放, 然後到我叫老闆買個書櫃俾倆姊妹, 老闆就話諗諗, 點知...最後....竟然係有位放自己喜愛的玩具, 唉~ 





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

13 則留言:

  1. 係咁架啦,大爺爸都係咁
    一大部單車,保齡,近期又多左兩支魚杆

    回覆刪除
  2. 我覺得你要先下手為強!買左先!等佢無位買野 XD

    回覆刪除
  3. 唯有當係畀兩個女學吓賞魚啦...

    回覆刪除
  4. 完全明白, 真係見到都想打爆佢, 哈哈~
    但.... 已成事實.... 接受吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講中我心聲, 真係見到都想打爆佢, 哈哈~

      刪除

  5. 其實呢,爸爸應該想小朋友多啲接觸大自然,自然科學都好緊要,仲有訓練小朋友遇到難題(唔夠位)要諗辦法解決,最後希望小朋友學習媽媽點樣控制EQ,媽媽EQ就更高,唔好話爸爸,凡事向好果方面睇
    (唔好打我呀~~)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實你係咪爸爸嗰派嘅人黎架 ~.~

      刪除
    2. 哈哈,下次見到,我幫你鬧佢!唔好嬲!

      刪除
  6. 嘩,真係好大個魚缸wor, 會唔會 3 分鐘熱度咋?
    不過男人都係諗自己先我覺得,不過如果我老公係咁,我又會想打爆佢同個缸先。 唔好嬲唔好嬲,買張摺得埋既枱得唔得? 咁可以慳d 位

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 佢一買左呢個魚缸, 就已經好快手咁換埋張摺枱, 不過係飯枱~

      刪除