2015年10月9日 星期五

我們這一班之集體回憶大合照

星期日...我們這一班本應打算去郵輪碼頭影一輯集體回憶大合照, 但可惜因為颱風彩虹關係, 天公不造美啊, 最終友人臨急租了個室內地方, 俾小朋友們放電之餘順便繼續影我哋嘅大合照.

其實今次我們這一班話要影大合照嘅原因係因為我哋呢班好朋友, 好快就要分道揚鑣啦, 有兩個快將要嫁到外地, 有一個就快將舉家移居到美國, 所以齊人嘅時間將會越黎越少, 你話宜家唔搵多幾個藉口聚聚仲要等到幾時啵~

想當年...我地個個未有小朋友, 真係要幾低B有幾低B, 要幾自由有幾自由.
如今大部份都已經成家立室, 而且仲有了小朋友, 我哋嘅陣容已經變得如此強大...啦!!

(其實仲未齊人, 不過要人齊的話相信約10年都未必約得齊, 最重要係主腳都已經到齊.)
呢一班認識超過10年嘅舊同事, 能夠成班都可以榮升為大家朋友榜中最高嘅位置, 真係好難得, 所以我一定會好好珍惜你哋架.  ^^

其實我同小B爸嘅相遇, 一切都係從舊公司開始, 呢班就係我嘅舊戰友啦, 不過我哋朋友帶朋友咁繼而再認識咗幾位共同朋友, 之後就成班玩埋咗, 一玩就玩咗唔知幾多年Lu.
其實今日小朋友多, 場面都真係幾混亂, 而影到嘅靚相亦唔多, 不過無所謂啦, 反正只在於大家一齊聚聚嘛.

有爸爸陪玩, 小B特別開心.
租場時得知有波波池玩, 大家都好期待好高興, 但到場後才發玩原來個波波池就係得咁大, 真係笑咗~
今日家姐好照顧妹妹, 全場都勁讚家姐乖乖, 叻叻~
小B~
妹妹~
兩個都係爸爸媽媽嘅小寶貝!!  ^^

混血BB開始大個仔啦, 變得越黎越得意...
 突然俾一班靚姨姨圍攻, 嚇得Jay唔知點算好.
 最後送上我們一家的家庭照.
襯大家未離開, 真係要好好計劃我哋約不完嘅聚會呀~~~~~~~~





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

4 則留言:

  1. 友情其實都好可貴!要好好珍惜

    回覆刪除
    回覆
    1. 係, 所以我好珍惜我身邊嘅每一位朋友架, 包括埋你地呢班Blog媽 ^^

      刪除
  2. 好熱鬧呀!!
    很難得遇上咁多好同事!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我地以前間公司實在太瘋癲, 老細又實在太刻薄, 所以攪到我地成班同事好團結一條心, 亦因為返嗰份工實太辛苦, 攪到我地成班個個星期六都要約出黎relax一下, 久而久之成班就friend過打band啦, 哈哈~

      刪除