2015年10月23日 星期五

百厭馬騮妹

繼上星期家姐嘅百厭事件後, 今日又輪到妹妹有新攪作...

事緣有個小朋友走入廚房 (門欄已起不到作用), 手多多四圍摸, 點知摸著一個剛煮完麵不久嘅爐頭, 結果當然有人係爆喊當場啦, 而手指亦迅間起了個大水泡, 不過媽媽丁點心痛都沒有 (好變態啊), 因為媽媽覺得既然婆婆已叮囑了她, 但她還是不聽勸, 那就唯有給她受點苦吧, 反正小朋友未撞過板係唔會知驚, 我想經過今次之後...妹妹應該就算入廚房都唔會再敢四圍摸了.
有時我真係好想問老公, 點解我會生咗兩個咁百厭嘅女, 相信...應該係100%遺傳自爸爸吧~





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

7 則留言:

  1. 噢... 慘慘....不過一定唔會有下次,小小苦礎也ok 啦 ^^

    回覆刪除
  2. 包包都試過呀,我立即幫佢揸寶膚靈,好在無起泡。不過自此我一話好熱架佢就即刻走開,都未嘗唔係一件好事!

    回覆刪除
  3. 噢, 一定好痛, 下次唔好啦

    回覆刪除
  4. 好心痛呀, 經過今次相信吾會有下次喇!

    回覆刪除
  5. 個枝係針? 慘慘妹妹,不過認同佢地真係心口有個勇字架!

    回覆刪除