2015年10月7日 星期三

激死媽媽系列(二)

我想知道...係咪大部份男人都係粗心大意架?!

有日夜晚我叫爸爸幫倆姊妹換睡衣, 點知爸爸竟然可以將兩套睡衣對調, 然後分別幫倆姊妹著上... ~.~"

不過咁, 其實著上身後又真係好難睇得出係著錯嘅, 所以都唔可以怪爸爸, 只怪爸爸唔夠細心吧.
家姐著上妹妹Size 18mos嘅睡衣竟然都唔覺太短, 只係手腳微吊.

至於妹妹仲利害, 著上家姐Size 2-3 years嘅睡衣, 完全係唔覺有問題, 只係條褲長少少.

睇黎倆姊妹嘅衫好快就可以對調互著啦, 哈哈~





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

21 則留言:

  1. 其實男人真係唔細心,你叫佢著,無話佢知有唔同 size 呀,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁呢套衫唔係新架嘛, 我無諗過佢竟然會唔認得囉, 男人.....

      刪除
  2. 男人係咁架,我叫老公買尿片,佢都仲問買咩size!有時都覺得佢地點解咁小事都唔好好記住

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢問下你先都好, 起碼唔會買錯size嘛~

      刪除
  3. 哈哈,幾潮呀,可能冇為意先攪錯,因為對調左又其實幾match 啊 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實又真係唔係幾覺眼嘅, 不過我眼利, 所以一望就望到, 哈哈~

      刪除
  4. 男人係咁架啦~ 有次晉支藥水要放雪櫃, 晉爸餵完藥之後, 冇放返入雪櫃囉......當下梗係有話佢啦, 但我又唔會放係心度喎~ 因為一向知佢係咁~想想佢地啲優點吧~ 想想點解當日自己決定嫁比哩個男人~個心情會好啲~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我又無放喺心嘅...只係覺得幾好笑囉~
      我朋友個老公仲好笑, 衫褲鞋襪成日都幫個仔調轉黎著, 每次朋友俾相我睇都會笑餐死!!

      刪除
  5. 哈哈。。。男人係咁
    大家應該記得小檬萬勝節著咗我對legging啦。。哈哈

    回覆刪除
  6. 男人角度又真係好難睇到有咩分別, 佢地只會覺得著得到咪得囉!
    你話佢... 佢仲反話返你呀, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地只會覺得著得到咪得囉...完全係我老公嘅答案呀~

      刪除
  7. 好好笑XDDDDDD
    柑爸比我好好教育左幾次之後已經小心左好多~

    回覆刪除
  8. 哇哈哈,未睇文字只睇相我都留意到,哈哈,鄧生都係咁架,佢地啲男人嘅粗心大意有時會笑c人!

    回覆刪除
  9. 鄧生係機械人,要聽指示湊女,講小左係我責任!勁無奈!

    回覆刪除
  10. 可能爸爸睇女仔衫唔太識分,仔應該冇乜問題,求求其其穿上麻

    回覆刪除
  11. 你呢個唔及我家嗰件激心
    佢竟然攞咗我件白色tshirt 當佢自己底衫著..........
    著咗成日同我講件衫好緊.............
    我件衫就報銷了 T_T

    回覆刪除
    回覆
    1. wakaka....笑咗~
      既然好緊, 佢都仲可以著到成日, 唔係一著上身就發覺, 勁勁勁!!

      刪除