2014年11月28日 星期五

爸爸生日

27.11.2014

今日爸爸生日, 我同小B特地放假一天跟我家老闆慶生.  晨早起床跟小B說今天是爸爸生日, 待會一家人一起去食Lunch Buffet, 所以叫小B要乖乖合作, 務求可以早點出門, 結果有人馬上就嚷著今天是她自己生日, 還要去買生日禮物呢.  @@"

其實我家小B真係好重視+好鐘意生日這個日子, 每次家中有人生日都話係自己生日, 所以閒閒地一年小B都有10次8次生日架, 哈哈!!

今次媽媽我經Openrice找了現身叫千禧新世紀香港酒店的Cafe East, 見Comment幾好之外還可以使用Openrice7折Coupon, 折後每位只需$206.4 (已加一), 嘩...咁抵又咁近, 當然要試試啦.  最後連婆婆, 姨姨和亞父都話要Join, 爸爸還笑說今天簡直係天王壽辰一樣, 大家都好俾面呢.  ~.~

好彩妹妹在去酒店途中已經敵不過睡魔急Call, 所以媽媽我終於有頓安樂茶飯食, 但為怕妹妹又會好快醒, 所以媽媽我只顧著不停食食食, 就連那些又豐富又美味的食物都忘了拍照.  沒辦法啦...做媽媽的永遠都係分秒必爭, 最怕妹妹一醒後就周身郁坐唔定, 其實我真係好怕好怕帶妹妹外出用餐架, 想當年小B外出用餐可以好乖坐定定, 但妹妹卻剛剛相反, 經常扭要落地, 雖然話就話有婆婆幫手, 但難得我放假, 我都想婆婆可以休息一下, 唔洗照顧這隻小魔怪嘛.

Lunch Buffet冷盤食物款式方面其實唔算太多, 有長腳蟹, 龍蝦鉗和青口, 長腳蟹和龍蝦鉗都好有鮮味, 而且長供長有.  至於刺生方面就有三文魚, 吞拿魚和鯛魚, 雖然只得三款選擇, 但三文魚好肥美好新鮮, 另外還有凍豆腐, 冷麵之類等.

熱食方面我唔太記得, 因為我向來都少食熱食, 但婆婆, 爸爸好像拿了好多款式的熱食, 而且仲大讚好味.

甜品方面選擇唔算多, 但因為我已經食到好飽, 所以只選了一兩款就投降.

雖然小B和妹妹都是免費, 但她們倆姊妹都食得唔算少架, 小B樣樣試少少, 妹妹就一個人食了一碗粥, 一個包和少量雜食.

其實以這個優惠價錢來說, 這頓Lunch Buffet算是好不錯, 所以絕對有機會再Encore, 而且我最欣賞的是6歲以下小童費用全免嘛, 哈哈...

這位小情人漸漸愛上爸爸...開始會主動搵爸爸抱抱啦, Yeah~
爸爸一副有女萬事足樣, 好幸福啊!!
 生日當然要影全家福啦 ^^
齊齊望鏡頭, 個個都好合作!!  (不過亞父趕住返工, 所以未影相已經走了)
原本食完Buffet打算去1881和海運影聖誕燈飾, 只可惜由酒店出門一刻開始就雨粉粉, 為免兩姊妹又再生病, 最終只去了玩具反斗城就算了, 始終落雨真係去邊都無Mood囉.

不過玩具反斗城係一個大人小朋友都鐘意嘅地方, 所以三父女一樣玩得好開心...

見有小朋友扮賣飛影相, 小B又要跟住影.
未夠3歲已經好有少女味...
又要威又要帶頭盔, wakakaka~
妹妹見家姐玩得咁開心都要加入一齊玩....
如果屋企夠大就好啦, 可以買滑梯"Sir"
最後買埋玩具, 倆姊妹電力耗盡就回婆婆家喇, 因為明天要返工返學, 爸爸話夜晚唔好出街食, 所以媽媽可以慳番餐, 呵呵~

晚上的生日蛋糕當然少不了, 但基於大家都著得好屋企Feel, 所以就無謂出相喇.

人大了...生日亦變得簡單了, 爸爸話只要一家人一起就已經可以好開心好滿足!!

老公...我祝你生日快樂, 越賺越有, 日日爆數, Yeah~~~~~~~~





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

5 則留言:

  1. 人地爸爸,生日快樂!有三個女,梗係萬事足啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 代爸爸多謝小檬媽.
      我老公成日話我地三條女好麻煩架, 佢嫌我地好嘈好嘮叨!!

      刪除
  2. 小B爸爸生日快樂!! 真幸福有3 個美女相伴!!

    回覆刪除
  3. 小B爸爸生日快樂,身體健康,工作順利,搵多d 比小b、妹妹b & 小b mama,heehee^^
    個 buffet 好抵食呀,有機會都試下先 ^0^

    回覆刪除
  4. 小b 爸爸生日快樂!有兩女寶貝一齊慶生真係開心極呀!我都好怕同妹妹出街,因為佢唔中意比困,要出來爬/行架,好煩!

    回覆刪除