2014年11月24日 星期一

排後補

今日晨早7:30到達心儀學校排上午班後補位...雖然未知最終可否成功轉讀上午班, 但媽媽我確實覺得自己好有心架, 皆因一早天未光就為了去排隊而爬起床嘛, 比起平時上班還要早起45分鐘有多.
雖然我好早就到達學校, 但因見學校內只開了幾盞燈和得一位嬸嬸在進行清潔, 所以未有入內打擾, 暫時眼見亦只得一位工人姐姐坐在公園等候交表, 之後才陸陸續續見老師們回校, 但因我記得老師有話過9:00才會開始收表, 所以我就一直只坐在門外等候喇, 直至8:15左右我見有兩位家長直接衝入學校交表, 但不夠5秒就拿著要交的那份表離開, 所以估計還未可以開始交表的, 突然有位老師走出來問我拿籌了沒有, 我才驚醒...原來要拿籌架, 好彩老師見我一直坐在門外才多口走過來問我一句, 否則我應該會一直等到9:00才衝入校內交表呢, 最終我就由原先的第4位變成第6位喇, 因那位工人姐姐的籌號是3, 所以原先我應該是第4的, 相信排第1, 2號籌的家長應該好早好早就到來拿籌了, Crazy.  @@"
上午班K1收生只得60位, 但我後補都要排第6位, 所以我想能夠後補上午班的機會應該未必有啦, 唉~~~

不過真的不得不讚讚父母們, 為了自己子女絕對是可以無條件付出, 即使今日要我凌晨去排隊我一樣會照排, 所以我真心覺得現今的小朋友們真的好好好幸福啊!!

最後結果只可以等學校電話通知, 希望小B能夠成功轉讀上午班啦...





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

13 則留言:

  1. 希望小B成功排到後補位啦,可以返AM好好多呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦...返AM d時間見洗好多!!
      咁肚B打唔打算轉校呀?

      刪除
  2. 我有預感成功轉到am, hope it will come true

    回覆刪除
  3. 嘩﹗轉AM都要咁早去排隊﹗媽媽你好堅呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔明點解唔俾郵寄, 仲要係玩先到先排囉....但為左可以轉am, 我唯有早d去排隊~

      刪除
  4. 我覺得會轉到WOR, 依家D人多左OFFER係手~ 等你好消息

    回覆刪除
  5. 應該得既, 第6位我覺得有機喎~~~

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 係喎, 我原本無為意仲寄左去, 點知佢叫我去學校拎番, 話24號先開始接受親身交表囉 ~.~

      刪除