2014年11月24日 星期一

K班大作戰結果 - (迦南) Waiting

又有學校信通知收唔收小B啦, 跟幼稚園媽媽gp媽媽傾開先知道, 原來未獲取錄, 學校通知信真係會直接寫不獲取錄架, 等我還以為所有唔收的都會被列入作Waiting處理.  由於去年大部份學校通知信都係寫Waiting, 所以我就有呢個錯覺喇, 幸好...暫時直到目前為止都未有學校直接寫不取錄小B咋...不過還有兩間未有消息, 所以都唔敢太大聲講, 哈哈~

今年跟去年一樣, 迦南只收小B做後備生, 亦即代表有90%唔會有迦南Offer, 雖然兩年我都只拿迦南作後備用, 但兩年結果都只係得Waiting, 看來小B唔太合這間學校的老師眼緣啵.  不過媽媽話就話以這校來作後備用者, 但其實無正選位, 都有少少失望架.
希望其他心儀迦南的媽媽們會有這間學校的正選位啦.





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

6 則留言:

  1. 有時就係咁,唔明收生準則,不過已經有心儀offer已ok la

    回覆刪除
  2. 迦南呢間學校比較傳統,鐘意收D會坐定定乖乖聽話嘅小朋友,所以燒腩仔上年見N都係得waiting

    回覆刪除
  3. 晉都有waiting 呀~ 係真係有reject 信嗎? 我以為人地比面, 唔寫reject 寫waiting jar...........

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都以為係人地比面先咁寫, 不過有媽媽影左出黎, 原來真係有寫不獲取錄架 ~.~

      刪除
  4. 其實呢D waiting, 有無話wait幾耐代表唔收? 會唔會無了期咁等落去架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 過晒註冊之後, 如果有人放棄學位, 就會由呢D後補生補上, 不過後補嘅人都有一大村人咁多, 所以都唔洗諗住得...如果開學前都無收到學校通知, 咁就無架啦~

      刪除