2014年11月4日 星期二

小B大愛 ~ 玩泥膠

之前老師曾經講過小B專注力差, 穿珠仔從不會穿多過5粒就走人, 即使玩循環式是她最愛的運動, 還是玩玩下就跑到別處去, 所以老師好快就認定小B欠缺專注力.  但在家時經我觀察所得, 又並非這回事啵...小B平時玩煮飯仔都算玩得耐, 直至最近玩泥膠更加可以坐定定的玩足兩小時, 所以我想老師所指的專注力差應該不算太嚴重的事, 只是學校太多引誘吧.

其實之前我一直無想過要買泥膠回家玩, 因為我嫌Dirty, 但老師話玩泥膠可以有助發揮他們創意, 而且又可以訓練大小肌肉, 加上小B經常話想玩泥膠, 結果最終爸爸就買了回家喇.

自從有了泥膠後, 現在就連小B至愛的煮飯仔都被打入冷官了, 而妹妹亦都終於可以拿得一件半件煮飯仔去玩啦, 之前妹妹一拿上手, 小B就會大聲鬧妹妹, 妹妹又會因為未能得逞而喊, 超煩.

星期日食過早餐後, 小B對住面前這堆東東足足玩了兩小時, 最後話要落街才肯收埋, 勁呀~
有得玩就最開心...
努力搓..搓..搓..
最後更加要爸爸媽媽加入陪玩...
不過亦因為透過玩泥膠, 媽媽才得知小B想像力豐富, 看來泥膠這玩意真的好適合小朋友啊!!





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

14 則留言:

  1. 泥膠這玩意真的好適合小朋友 -- 完全贊同

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前一直唔想買係因為怕玩得污糟, 好彩最後都有聽老師講買俾佢玩咋, 估唔到泥膠係一種咁好嘅玩具黎, 只怪我買得太遲~

      刪除
  2. 哇~ 咁我都要買黎玩先至得 ^^
    BTW, 老c的觀察力真係好一般wor! 佢唔可以唔完全了解小b而去判斷, 咁樣會嚇親家長的>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過個時都只不過係開學一個月者...老師最近都話小B有改善啦~

      刪除
  3. 玩左兩小時唔簡單呀,咁證明小b 都好專心呀 ^^

    回覆刪除
  4. 對老師来講,”要專注力上堂聽書”才算合格吧!?
    老師都話一仔專注力差,但一仔係屋仔玩車仔可以玩半個鐘!
    小B玩泥胶兩小時,勁呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前老師話佢係學校連玩玩具都唔得專心嘛...至於上堂我就唔知喇, 我諗應該都係差唔多, 哈哈~

      刪除
  5. 可以玩左咁耐,睇來小b好鐘意, 不時加下新配件仲開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我都同佢講, 如果乖就再買多d配件俾佢玩~

      刪除
  6. 老師睇唔到小b呢面, 所以先俾個咁既comment.

    回覆刪除
  7. 泥膠真係好岩小朋友玩只要家長唔介意, HAHA, 我仔次次玩完D拍甲都入曬D泥膠, 同將D色撈埋曬變左黑MAMA =.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 玩一陣已經成指甲都係, 仲要玩得點乾淨都好, 地下都會有好多泥膠碎 ~.~

      刪除