2014年11月17日 星期一

K班大作戰結果 - (明我) PM Offer

當大家還在忙著帶小朋友去Interview之際, 我這個Hae媽已經完成了5間學校Interview之餘, 而且還已經收到有學校Offer啦.

嘩...嘩...嘩...今次收到Offer真的超興奮, 勁開心呀, 因為這是我最心儀的幼稚園之一嘛.  雖然我申請的是上午班, 而今次Offer只有下午班, 但都已經好過唔收小B了.
果然有爸爸陪去Interview, 表現和結果都會係咁出人意表, 哈哈~

最後媽媽我希望下星期一可以繼續順順利利, 幫小B排得候補上午班學位...始終下午班時間無咁方便婆婆同無咁見洗嘛.
< 媽媽繼續自我興奮中 ^^ >





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

19 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝多謝, 希望晉晉都同小B一樣可以入到心儀嘅學校 ^^

      刪除
  2. congrats~~~~好消息陸續有黎XD

    回覆刪除
  3. 恭喜哂,小B真係好叻女呀

    回覆刪除
  4. 明我好似都好出名喎,小B真叻女,希望排到AM啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..呢個學校好似都幾好, 所以我好早之前已經睇中左佢.
      下星期一, 佢亞媽我要同d姐姐c9鬥早去排隊, 希望最後可以轉到上午班啦~

      刪除
  5. 回覆
    1. 下星期一我要一早去學校排隊交上午班後補表, 講明先到先排, 希望我排到啦~

      刪除