2014年11月12日 星期三

與老師閒話家常

要跟小朋友混熟好容易, 只要你肯用心去跟他們溝通, 其實他們是會感受得到的.

就以小B為例, 最初返學時, 小B由頭到尾都只肯跟著N班的助教楊老師, 不肯跟自己的班主任, 原因...剛上學首兩星期, 小B沒有特別扭計, 所以班主任主力去照顧情緒有問題的小朋友, 沒問題的就由助教負責, 所以返學兩天小B已經肯主動伸手去拖楊老師啦, 相反班主任走到小B身旁想跟她玩時, 小B是會走佬的, 但日子久了...小B跟班主任已經成為了好朋友啦, 最近小B更經常跟班主任傾訴心事呢

近幾天爸爸及婆婆接放學時, 老師都有跟他們提及一些對話內容:

有日爸爸接放學, 老師就跟爸爸講...今日盈盈好開心一早就已經跟我說, 我爸爸放假, 今日會接我放學呀.

有日老師又跟爸爸講...我問盈盈有無人讚你靚女, 盈盈就話有呀...我爸爸成日讚我靚女架.

有日婆婆接放學, 老師又跟婆婆講...盈盈同我講話爸爸錫我, 媽媽就錫妹妹.

真想不到, 原來小B係會跟老師閒話家常架, 看來老師跟小B的關係都蠻好啵, 等我之前仲一度擔心小B會否是那些怕老師而不敢言的小朋友添, 哈哈~





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

4 則留言:

  1. 小b真係好可愛,媽咪都好愛小b架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係佢成日話媽媽只係鍚妹妹囉, 唉~

      刪除
  2. 小b個樣唔似唔敢講野既小朋友,佢似多野講,哈哈

    回覆刪除